Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Otóż wczoraj przed północą zakupiłem zły produkt i chciałem dziś zgłosić anulację. Niestety nie mam takiej opcji w menu owego zakupu. Pomimo że status zakupu/przesyłki to jest "Zakup opłacony". Na chwilę obecną zaznaczyłem opcję zwrotu towaru z wybraną odpowiednią przyczyną.
Dlaczego nie mam tejże opcji mimo że towar nawet nie został nadany? I czy mam wybrać dostawcę zwrotu towaru który nie został jeszcze nadany do mnie? Czy samo zgłoszenie powinno wystarczyć?
@DavivaD
Nadanie przesyłki to jest ostatni etap realizacji Twojego zamówienia przez Sprzedawcę.
Pierwszym etapem jest najczęściej "przyjęcie zamówienia do realizacji" - przyjęcie Twojej oferty zakupu. Jeżeli Sprzedawca przyjął zamówienie do realizacji - nie jest możliwe jego anulowanie. Możesz ewentualnie odstąpić od Umowy i odesłać rzecz (jednak zaleca się odstępować dopiero w gdy dysponujesz już rzeczą czyli odbierzesz przesyłkę bo od odstąpienia do odesłania masz tylko 14 dni).
Wg prawa tak jest ale wg regulaminu Allegro możesz zrobić zwrot i poinformować o ty sprzedającego, możesz wówczas nie odbierać towaru a sprzedajacy zwróci Ci środki w 14dniach max. Wszystko masz w zakładce "Moje zakupy"
@LEW433
Wg prawa tak jest ale wg regulaminu Allegro możesz zrobić zwrot i poinformować o ty sprzedającego, możesz wówczas nie odbierać towaru
Zachęcasz Kupującego do postępowania wbrew prawu i mając tego świadomość że tak jest (nawet jeżeli w Twojej opinii Regulamin Allegro rzekomo wskazuje na co innego) ?.
Logicznie myślący Kupujący wie również, że nie da się rzeczy zwrócić nie wchodząc wcześniej w jej posiadanie - więc jeżeli opcja ANULUJ nie jest już dostępna to przesyłkę należy przyjąć i ew. rozważać możliwość odstąpienia od Umowy z Art. 27 UoPK.