Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie można anulować zakupu
Zniknęła ikonka "ANULUJ ZAKUP"
@Piotrorz Jeżeli sprzedający rozpoczął już procedowanie zakupu ( pakowanie itp) i zaznaczył to w systemie - to nie anulujesz.
nie rozpoczął - zamówienie nie zostało przekazane do realizacji - ma status NOWA
Piotrorz zamówienie w realizacji lub wysłane . Skontaktuj się ze sprzedawcą najlepiej szybko telefonicznie .
przecież napisałem wyraźnie że ma status nowa - a nie w realizacji do wysłania wysłane itp - nie zostało nawet opłacone
Jest tylko anuluj lub ponów płatność
poniżej powinno być anuluj zakup i tego nie ma
A czym się rożni anuluj zakup od anuluj, przecież nie zapłaciłeś więc nic nie musisz robić.
może wypowie się ktoś z allegro - dlaczego znowu coś nie działa prawidłowo
No to napisz do Allegro przez formularz a tu jest AG. Np tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Piotrorz nie każdy ma to uruchomione 🙂 mają to tylko firmy i muszą to udostępnić, następnym razem warto przemyśleć zakup 🙂 Anulowanie = odstąpienie od umowy więc możesz wysłać na maila pismo do sprzedawcy 🙂 o ile nie wysłał to że ma status nowa nic nie znaczy nie każdy sprzedawca to zmienia 🙂
Jak zakup od osoby prywatnej powyższe nie dotyczy, umowa zawarta i nie podlega pod ustawę konsumencką 🙂
sprzedający to firma, ma włączoną tą opcję
@Piotrorz Wyślij sprzedawcy mailem oświadczenie o rezygnacji z zakupu. To będzie to samo co anulowanie przez Allegro.
Możliwość anulowania zamówienia pozostaje do wyboru dla sprzedawcy, to znaczy że prawdopodobnie sprzedawca wyłączył tą opcję anulacji zamówienia przy braku zmian statusów/listu przewozowego
sprzedający ma włączoną tą opcję