Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, widzę, że to nie pierwszy wątek tyczący braku możliwości anulowania zakupu.
przy moim koncie nie mam możliwości anulowania zakupu, nawet jeśli sprzedający nie wprowadził jeszcze przesyłki do systemu.
Ostatnio chciałam anulować zakup dosłownie kilkadziesiąt sekund po zakupie.
Bylo tak: kupiłam kilka książek, sekundę po zakupie, Uświadomiłam sobie, że zapomniałam dołączyć do zakupu jeszcze trzy. Kupiłam w osobnym koszyku, ale wówczas doliczył mi się koszt wysyłki, bo nie załapałam się na smart. W związku z tym napisałam do sprzedającego, żeby połączył te dwie wysyłki łącznie ze smart em, a za wysyłkę zrobił zwrot. Odpisał mi od razu, że to niemożliwe. Wobec tego poprosiłam żeby anulował mój zakup. Również napisał, że to niemożliwe. Wówczas ja chciałam anulować zakup, a było to niespełna minutę po zakupie, sprzedający nie wprowadził jeszcze danych wysyłki i nie mogłam tego zrobić. Jedynie dokonać zwrotu. Ale zwrot obejmuje zwrot za produkty, a nie za wysyłkę. Wobec tego otworzyłam dyskusję i prosiłam o zajęcie stanowiska pracownika Allegro. Niestety nikt nie pomógł, i dopiero po dwóch dniach dostałam informację, że sprzedający wysłał przedmioty w dwóch pączkach i że Spór zostanie zakończony. Dla mnie sytuacja nie jest zakończona, bo nie może być tak, że kupujący sekundę po zakupie nie może anulować zakupu.
Czy ktoś miał podobną sytuację? Jak to jest z tym anulowaniem zakupu? Proszę też o wypowiedzenie się w tej sprawie moderatora.
@isztarusia sprzedawca ma możliwość automatycznej zmiany statusu przesyłki nawet tuż po wpłynięciu zamówienia i nie ma to związku z wprowadzeniem numeru przesyłki ,w takim wypadku anulowanie nie jest możliwe . Skontaktuj się ze sprzedawcą ...
Może ale po twoim pytaniu mógł "celowo" zmienić status przesyłki i wówczas już nie ma anulowania tylko zwrot, możesz wystawić sprzedającemu komentarz zgodny z przebiegiem transakcji.