Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam taki problem ponieważ kupiłem jakiś czas temu materac i się po paru miesiącach zapadł ale miałem problem aby porozumieć się że spedajacym po tym jak w końcu mi się udało napisać ten formularz co go sprzedający wysłał mi na email dostałem odpowiedź napisaną ogólnie i jak dla mnie sprzedawca po prostu nie chce udzielić mi reklamacji ponieważ sprzedał produkt który się uszkodził a w tej chwili nie dostałem od niego żadnej pomocy tylko standardowy tekst który widać miał na gotowy przygotowany. Liczę na odpowiedź z Państwa strony. Pozdrawiam
@Client:68660331 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i kontaktuj się ze sprzedawcą tylko tą drogą, nie inaczej. Dyskusji przygląda się pracownik Allegro, który udzieli Ci wsparcia. Nie powołuj się na żadne gwarancje, tylko na obowiązkową, 2-letnią rękojmię. Sprzedawca odpowiada za towar z rękojmi i ma obowiązek wadliwy towar naprawić, wymienić lub po odesłaniu zwrócić Ci wszystkie koszty, także koszt odesłania. Naprawa, wymiana i wysyłki w obie strony też na koszt sprzedawcy.
Jeśli minęło 180 dni od zakupu, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...