Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wątków jest wiele na temat testowania od wielu miesięcy absolutnie nieużywalnej wyszukiwarki ofert obecnie to już na siłę usuwając użytkownikom przycisk rozłączania ofert, sam aby coś znaleźć muszę się wylogować i żeby coś kupić ponownie się loguję. Normalnie bym usunął konto i założył nowe (tak, tak bardzo jest to nieużywalna wyszukiwarka dla mnie) ale dosłownie kilka dni wcześniej przed "zostaniem wybrańcem" wykupiłem SMART na rok na tym koncie 😕 Jest możliwość przeniesienia subskrypcji na nowe konto gdzie nie ma tej durnej blokady wyszukiwania? Ewentualnie czy wiadomo ile trwa taki test wytrzymałościowy danego użytkownika? Zwyczajnie denerwuje mnie ciągłe wylogowywanie się z konta żeby coś znaleźć i ponowne logowanie aby coś kupić czy dodać do obserwowanych, koszyka etc.
@bodziobodzio4738 Nie ma możliwości przeniesienia subskrypcji Smart na inne konto. Przykro mi, że nie odpowiada Ci testowy widok przeglądarki — na bieżąco zbieramy takie głosy i przekazujemy do odpowiedniego zespołu, który zajmuje się testem.