anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wyboru formy zwrotu

evej09
#7 Wielbiciel#

Witam, chciałam zwrócić buty. Kupiłam je przez smarta. Kiedy chciałam je zwrócić , nie mogłam wybrać przez paczkomat InPost, a mimo to dokonał się zwrot. Sprzedawca poinformował mnie, że dostali informacje o zwrocie ale bez wybranej metody zwrotu. Jest możliwość tego poprawy?Bo w tej chwili to mogę odesłać tylko na swój koszt.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Nie było zwrotu ze Smartem, zawsze jak dostawa ze Smartem to jest zwrot darmowy a także jak dostawa przez paczkomat to też zwrot darmowy, nie zmienią już metody zwrotu>jak wybrałaś.

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

Pewnie jakiś znowu błąd Allegro.

W zeszlym roku kupilem dwie rozne rzeczy w sklepie Allegro poprzez paczkomat i.... NIE bylo mozliwosci zwrotu poprzez paczkomat z automatu. Musialem sam wygenerowac etykiete i zaplacic. Allegro mi zwrocilo ale musialem wyslac jakos: etykiete, fakture, potwierdzenie wykonania zaplaty itd. Masakra to byla.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@evej09 czy możesz podać, którego zamówienia to dotyczy? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

evej09
#7 Wielbiciel#

evej09_0-1666672268462.jpeg

 

nr zamówienia 07c890b1-4484-11ed-9747-e92d196921e1

oznacz moderatorów