Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałam zwrócić buty. Kupiłam je przez smarta. Kiedy chciałam je zwrócić , nie mogłam wybrać przez paczkomat InPost, a mimo to dokonał się zwrot. Sprzedawca poinformował mnie, że dostali informacje o zwrocie ale bez wybranej metody zwrotu. Jest możliwość tego poprawy?Bo w tej chwili to mogę odesłać tylko na swój koszt.
Nie było zwrotu ze Smartem, zawsze jak dostawa ze Smartem to jest zwrot darmowy a także jak dostawa przez paczkomat to też zwrot darmowy, nie zmienią już metody zwrotu>jak wybrałaś.
Pewnie jakiś znowu błąd Allegro.
W zeszlym roku kupilem dwie rozne rzeczy w sklepie Allegro poprzez paczkomat i.... NIE bylo mozliwosci zwrotu poprzez paczkomat z automatu. Musialem sam wygenerowac etykiete i zaplacic. Allegro mi zwrocilo ale musialem wyslac jakos: etykiete, fakture, potwierdzenie wykonania zaplaty itd. Masakra to byla.
@evej09 czy możesz podać, którego zamówienia to dotyczy?