anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wygenerowania etykiety

Mragowski_Koks
#7 Wielbiciel#

Wybrany przewoźnik obecnie nie odpowiada. Może to być spowodowane przerwą techniczną u przewoźnika.

Mam taki komunikat i nie mogę wygenerować etykiety do zwrotu paczki 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Mragowski_Koks, u jakiego przewoźnika próbujesz wygenerować etykietę?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Mragowski_Koks
#7 Wielbiciel#

Dostarczał DHL więc zwrot jest chyba też przez tego samego przewoźnika 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

@Mragowski_Koks Dzięki za informacje, podeślij proszę numer zamówienia którego to dotyczy, sprawdzimy co się dzieje 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Mragowski_Koks
#7 Wielbiciel#

c6b507b0-ff3f-11ef-8faf-6ff311c98a42

Z góry dzięki za zainteresowanie 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje @Mragowski_Koks, z tego co widzę, zwrot możliwy jest przy pomocy Poczty Polskiej.
Dzisiaj wystąpiła awaria, która uniemożliwiała wygenerowanie etykiety Poczty Polskiej. Błąd został już naprawiony, spróbuj proszę ponownie wygenerować etykietę i daj znać, czy udało się to zrobić 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Mragowski_Koks
#7 Wielbiciel#

IMG_20250317_145306.jpg

 cały czas widnieje ten sam komunikat 

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje za zrzut ekranu @Mragowski_Koks, czy po kliknięciu w "Wybierz inny sposób wysyłki", wyświetlają się inne opcje?

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Mragowski_Koks
#7 Wielbiciel#

Pewnie tak ale nie chciałem klikać, był to Smart i darmowa opcja zwrotu. Reszta przed wybraniem była odpłatna.

Nie wiem czy jak kliknę będę mógł powrócić do opcji pierwotnej (darmowy zwrot)

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Rozumiem @Mragowski_Koks, sprawdź teraz proszę czy udało się wygenerować etykietę zwrotną.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Mragowski_Koks
#7 Wielbiciel#

Udało się, dzięki wielkie za rozwiązanie sprawy 💪🙂

oznacz moderatorów