Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wybrany przewoźnik obecnie nie odpowiada. Może to być spowodowane przerwą techniczną u przewoźnika.
Mam taki komunikat i nie mogę wygenerować etykiety do zwrotu paczki
Cześć @Mragowski_Koks, u jakiego przewoźnika próbujesz wygenerować etykietę?
Dostarczał DHL więc zwrot jest chyba też przez tego samego przewoźnika
@Mragowski_Koks Dzięki za informacje, podeślij proszę numer zamówienia którego to dotyczy, sprawdzimy co się dzieje 🙂
c6b507b0-ff3f-11ef-8faf-6ff311c98a42
Z góry dzięki za zainteresowanie
Dziękuje @Mragowski_Koks, z tego co widzę, zwrot możliwy jest przy pomocy Poczty Polskiej.
Dzisiaj wystąpiła awaria, która uniemożliwiała wygenerowanie etykiety Poczty Polskiej. Błąd został już naprawiony, spróbuj proszę ponownie wygenerować etykietę i daj znać, czy udało się to zrobić 🙂
cały czas widnieje ten sam komunikat
Dziękuje za zrzut ekranu @Mragowski_Koks, czy po kliknięciu w "Wybierz inny sposób wysyłki", wyświetlają się inne opcje?
Pewnie tak ale nie chciałem klikać, był to Smart i darmowa opcja zwrotu. Reszta przed wybraniem była odpłatna.
Nie wiem czy jak kliknę będę mógł powrócić do opcji pierwotnej (darmowy zwrot)
Rozumiem @Mragowski_Koks, sprawdź teraz proszę czy udało się wygenerować etykietę zwrotną.
Udało się, dzięki wielkie za rozwiązanie sprawy 💪🙂