anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości złożenia zamówienia w "zapłać póżniej"

paulina-mikita
#7 Wielbiciel#

witam, nie mogę złożyć zamówienia poprzez "zapłać później", wczoraj ta zakładka była jeszcze dostępna, a dziś już nie. Dlaczego? Dodam, ze wczoraj weszłam w ta zakładkę, wpisałam swoje dane i wyskoczył komunikat ze ta opcja jest niedostępna. Dziś zadzwoniła do mnie Pani z biura Allegro, ze widziała ze próbowałam zamówić z zaplata na później, pytała o moje dane, potwierdziłam i mówiła abym znowu spróbowała zamówić z zaplata na później, mówiła tez ze może blednie dane wpisałam, ale ze poprawiła, a ja potwierdziłam, mówiła ze już powinno być ok. Ale dalej nie mogę tak zamówić, czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@paulina-mikita Niestety na podstawie danych, do których mam dostęp, nie udało mi się potwierdzić, że kontaktowaliśmy się z Tobą telefonicznie. Niemniej uzyskałam potwierdzenie, że problemy z tą opcją płatności nie powinny obecnie występować. Jeśli jest inaczej, proszę, żebyś zgłosiła ten problem przez formularz. Postaramy się pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

paulina-mikita
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry, dzwonila do mnie wczoraj Pani w tej sprawie z nr +48223337460 o godz 10:55

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@paulina-mikita czy skorzystałaś z formularza, tak jak zarekomendowała Ci @nat_not ?

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

paulina-mikita
#7 Wielbiciel#

tak

 

oznacz moderatorów