Brak możliwości złożenia zamówienia w "zapłać póżniej"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam, nie mogę złożyć zamówienia poprzez "zapłać później", wczoraj ta zakładka była jeszcze dostępna, a dziś już nie. Dlaczego? Dodam, ze wczoraj weszłam w ta zakładkę, wpisałam swoje dane i wyskoczył komunikat ze ta opcja jest niedostępna. Dziś zadzwoniła do mnie Pani z biura Allegro, ze widziała ze próbowałam zamówić z zaplata na później, pytała o moje dane, potwierdziłam i mówiła abym znowu spróbowała zamówić z zaplata na później, mówiła tez ze może blednie dane wpisałam, ale ze poprawiła, a ja potwierdziłam, mówiła ze już powinno być ok. Ale dalej nie mogę tak zamówić, czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@paulina-mikita Niestety na podstawie danych, do których mam dostęp, nie udało mi się potwierdzić, że kontaktowaliśmy się z Tobą telefonicznie. Niemniej uzyskałam potwierdzenie, że problemy z tą opcją płatności nie powinny obecnie występować. Jeśli jest inaczej, proszę, żebyś zgłosiła ten problem przez formularz. Postaramy się pomóc.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzien dobry, dzwonila do mnie wczoraj Pani w tej sprawie z nr +48223337460 o godz 10:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@paulina-mikita czy skorzystałaś z formularza, tak jak zarekomendowała Ci @nat_not ?
Były Moderator
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak