anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości złożenia zamówienia w "zapłać póżniej"

paulina-mikita
#7 Wielbiciel#

witam, nie mogę złożyć zamówienia poprzez "zapłać później", wczoraj ta zakładka była jeszcze dostępna, a dziś już nie. Dlaczego? Dodam, ze wczoraj weszłam w ta zakładkę, wpisałam swoje dane i wyskoczył komunikat ze ta opcja jest niedostępna. Dziś zadzwoniła do mnie Pani z biura Allegro, ze widziała ze próbowałam zamówić z zaplata na później, pytała o moje dane, potwierdziłam i mówiła abym znowu spróbowała zamówić z zaplata na później, mówiła tez ze może blednie dane wpisałam, ale ze poprawiła, a ja potwierdziłam, mówiła ze już powinno być ok. Ale dalej nie mogę tak zamówić, czy ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@paulina-mikita Niestety na podstawie danych, do których mam dostęp, nie udało mi się potwierdzić, że kontaktowaliśmy się z Tobą telefonicznie. Niemniej uzyskałam potwierdzenie, że problemy z tą opcją płatności nie powinny obecnie występować. Jeśli jest inaczej, proszę, żebyś zgłosiła ten problem przez formularz. Postaramy się pomóc.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

paulina-mikita
#7 Wielbiciel#

Dzien dobry, dzwonila do mnie wczoraj Pani w tej sprawie z nr +48223337460 o godz 10:55

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@paulina-mikita czy skorzystałaś z formularza, tak jak zarekomendowała Ci @nat_not ?

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

paulina-mikita
#7 Wielbiciel#

tak

 

oznacz moderatorów