anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości złozenia reklamacji - błąd na stronie

MAMY ROZWIĄZANIE!
Someone77
#7 Wielbiciel

Witam,

kilkanaście razy próbowałam i to z różnych przeglądarek.

Wciąż wyświetla się  ten sam komunikat - "coś poszło nie tak, spróbuj ponownie później"nieudana reklamacja.jpg

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Someone77 nie mamy innych zgłoszeń na ten temat, ale jeśli już próbowałaś na różnych przeglądarkach, czy możesz jeszcze sprawdzić, czy problem pojawi się na karcie incognito jeśli nie dodasz załącznika? Jeśli się powtórzy, prześlij prozę zrzut ekranu, na którym widoczny będzie cały ekran (wraz z adresem strony praz paskiem z godziną i datą).

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Someone77
#7 Wielbiciel

karcie incognito? to znaczy jakiej? przecież zgłoszenie muszę wysłać z swojej zakładki z zakupami

oznacz moderatorów
Client:35386082
#16 Inspirator

Chodzi o to, żebyś otworzył nową kartę incognito w przeglądarce, zalogował sie na niej na Allegro i dalej tam robić zgłoszenie. Żeby to była czysta karta, bez historii. Chodzi o to, żeby mieć pewność, że to błąd Allegro, a nie pamięci przeglądarki. Karta Incognito nie ma pamięci przeglądanych stron, ustawień tych stron ani ciasteczek.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Someone77 udało się?  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Someone77
#7 Wielbiciel

 

Niestety próba wysłania bez załącznika też niczego nie zmieniła - w załączeniu zrzut z ekranureklamacja zrzut.jpg

oznacz moderatorów
Someone77
#7 Wielbiciel

zamknęłam wszystkie okna i karty, zmieniłam przeglądarkę - efekt bez zmian - w załącznikukolejny zrzut.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Someone77 ok, dzięki! Zgłosiłam to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Someone77
#7 Wielbiciel

Dziękuję, tyle tylko, że ja nie mam już czasu jeśli chodzi o reklamację.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Someone77 wiem, jutro mijają dwa lata od zakupu. Możesz napisać do sprzedającego wiadomość przez centrum wiadomości i w ten sposób złożyć reklamację. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów