anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

MAMY ROZWIĄZANIE!
eltechserwis
#7 Wielbiciel#

Witam.

zakupów dokonuję sporadycznie więc nie jestem alfą i omega jeśli chodzi o transakcje w serwisie

Kiedyś dokonywało się to bezproblemowo dopóki miałem konto w ING bo z tego zawsze płaciłem 

Ostatnio zmieniłem bank i właśnie dokonałem zakupu a raczej próbuję dokonać bo towar wybrany a przy kliknięciu płać przenosi mnie automatycznie do logowania na ING podczas gdy tam jest już nieaktywne konto 

Mam problem - chcę zapłacić a nie mogę 

Nie potrafię odnaleźć żadnych ustawień gdzie można wpisać inny rachunek bankowy 

Kiedyś pojawiała się zakładka ze wszystkimi bankami i klikając w odpowiedni wybierało sie z którego banku ma iść przelew.

Teraz brak mi czegoś takiego a nie jestem w stanie dokopać się do możliwości zmiany parametrów płatności konta

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21
Knowhere
#21 Demiurg#

@aisha1956 Czyli rozwiązanie nie rozwiązało Twojego problemu?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Knowhere Ale rozwiązanie "pomogło".😁 🤣🤣

oznacz moderatorów