anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 
×

brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
eltechserwis
#7 Wielbiciel#

Witam.

zakupów dokonuję sporadycznie więc nie jestem alfą i omega jeśli chodzi o transakcje w serwisie

Kiedyś dokonywało się to bezproblemowo dopóki miałem konto w ING bo z tego zawsze płaciłem 

Ostatnio zmieniłem bank i właśnie dokonałem zakupu a raczej próbuję dokonać bo towar wybrany a przy kliknięciu płać przenosi mnie automatycznie do logowania na ING podczas gdy tam jest już nieaktywne konto 

Mam problem - chcę zapłacić a nie mogę 

Nie potrafię odnaleźć żadnych ustawień gdzie można wpisać inny rachunek bankowy 

Kiedyś pojawiała się zakładka ze wszystkimi bankami i klikając w odpowiedni wybierało sie z którego banku ma iść przelew.

Teraz brak mi czegoś takiego a nie jestem w stanie dokopać się do możliwości zmiany parametrów płatności konta

20 ODPOWIEDZI 20

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
Sk-numizmatyczny
#8 Zapaleniec#

musisz sprawdzić czy dane kąta są te same co dane kąta banknowego , jeżeli tak wyślij 1,01 zł weryfikacjnie z linku który tam jest

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
eltechserwis
#7 Wielbiciel#

nie bardzo wiem jak to sprawdzić i gdzie - jak wspomniałem wcześniej loguję się sporadycznie 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
Vryko
#18 Luminarz#
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
eltechserwis
#7 Wielbiciel#

podmieniłem dane i puściłem przelew - zobaczymy czy się cokolwiek zmieni 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

Nic się nie zmieni. Tam się wpisuje konto do wypłat za sprzedane towary, do opłacania zakupów nigdzie nie trzeba wpisywać numeru konta.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@eltechserwis Przed kliknięciem Kupuję i płacę zwróć uwagę na dużą ramkę z napisem "szybki przelew" po lewej stronie - w niej na samym dole masz Zmień - klikasz i wybierasz swój nowy bank.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
eltechserwis
#7 Wielbiciel#

to chyba zadziała w momencie samego kupowania czyli dla mnie uwaga na przyszłość 

teraz jak mam zrobiony zakup nie wyskakuje mi żadna inna możliwość oprócz płatności poprzez ING

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

Jak masz już zrobiony zakup i nie jest on opłacony, to wejdź w zakładkę Kupione, anuluj rozpoczętą płatność, następnie kliknij Ponów płatność i wtedy zmienisz bank. Do zakupów nigdzie nie musisz wpisywać numeru konta.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
eltechserwis
#7 Wielbiciel#

Właśnie tak przed chwilą zrobiłem - czyli anulowałem płatność i jak jeszcze raz kliknąłem żeby zapłacić to dalej w metodzie płatności mam tylko 3 opcje czyli ING oraz karta płatnicza i blik

muszę się jakoś dobrać do tego abym mógł zdecydować skąd mam dokonać przelewu bo na razie mam narzucone ING i w żaden sposób nie mogę tego zmienić 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

No więc w tej ramce ING na dole kliknij ZMIEŃ.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
eltechserwis
#7 Wielbiciel#

Udało się - w końcu 

Przelewy puszczone dzięki Waszej wspólnej pomocy.

Dziękuję Wam wszystkim serdecznie za pomoc i przepraszam za słabe rozgarnięcie z mojej strony 

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

Wyjątkowo trudno było Ci to wytłumaczyć, ale teraz już wiesz i możesz kupować bez żadnego wpisywania numeru konta 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
aisha1956
#7 Wielbiciel#

Niestety mam ten sam problem...przy pierwszym zakupie zrobiłam anulowałam i zaplacilam aktualną kartą ale przy następnym zakupie był ten sam problem....

Gdzie w takim razie mogę zmienić to....aby był aktualny bank.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
xyz96
#21 Demiurg#

@aisha1956 Nigdzie nic nie musisz zmieniać w ustawieniach konta. Klikasz Kup teraz, na następnej stronie na dole masz podany albo swój bank, albo ramkę Szybki przelew. Przy banku klikasz ZMIEŃ i wybierasz inny bank. Druga opcja - klikasz Szybki przelew i też wybierasz bank.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
aisha1956
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za podpowiedz.... ale właśnie to jest problem... ciągle widzi stary bank.... wcześniej bardzo prosto można było płacić np. blikiem... teraz pokazuje stary bank....allegro chyba nie potrafi tego naprawić...

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
_HolaOla_
Moderator
Moderator

@aisha1956 Czy zmiana banku przez sposób wskazany przez @xyz96 nie pomogła? 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
aisha1956
#7 Wielbiciel#

... niestety ... pomogła przy jednym, ale kupując następy jest ten sam problem....i tak w kółko.

Nie ma możliwości na stałe zmienić na nowy bank i konto bankowe.

Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
mr_oma
Moderator
Moderator

@aisha1956 czy mogę Cię poprosić o zaktualizowanie przeglądarki i sprawdzenie, czy jej zmiana pomoże? Jeśli nie, możesz również wyczyścić pamięć podręczną oraz pliki cookies (najłatwiej zrobić to kombinacją przycisków CTRL+SHIFT+DELETE). 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
Odpowiedz
Ładowanie...

Odp.: brak możliwości zapłaty w związku ze zmianą konta bankowego

Idź do rozwiązania
Knowhere
#21 Demiurg#

@aisha1956 Czyli rozwiązanie nie rozwiązało Twojego problemu?

_____________
Wszędzie trafi się jakiś NoobMaster69, który ma swojego Thora😏
Odpowiedz
Ładowanie...