Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Zgłosiłam zwrot produktów 19.06. - dotarły do sprzedającego 30.06. W piątek 4.07 skontaktowałam się ze sprzedającym, czy zwrot został zweryfikowany. Otrzymałam odpowiedź, że tego dnia to zrobią. Po czym informację, że zwrot został zlecony ( w systemie zwrot blik pojawił się 5.07). 7.07 dostałam informację, że zwrot środków nie może nastąpić przez allegro i sprzedający prosi o numer konta, na który ma przelać kwotę.
Nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacją. Czy może to być związane z tym, że zwrot miałby nastąpić po upływie 14 dni od zgłoszenia chęci zwrotu i po upływie 7 dni od dostarczenia do sprzedającego zwracanego towaru? Czy jeżeli kwota wpłynie na konto, mam to sprzedającemu udokumentować w jakiś konkretny sposób?
Dziękuje za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
AJ
@olekfasolek jak widzisz człowiek uczy się przez całe życie .....podaj numer konta i nie marudź .
Dziękuje za poradę, nie marudzę. Pytam po prostu, czy ktoś wie czy mam to jakoś udokumentować w allegro żeby sprzedający nie miał problemu.
@olekfasolek nie , nic poza tym nie musisz robić