Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mój problem polega na tym iż, zakupiłem Spotify premium na 365 dni, po czym po 3 miesiącach to premium znikło i nie można dobić się żadnym sposobem do sprzedającego. Najgorsze jest to że, nie tylko mi coś takiego się przydarzyło ale również wielu innym klientom. Nie można zgłosić tej sprawy do systemu ochrony klientów ponieważ sprzedaż została niby "zamknięta". Co zrobić by odzyskać pieniądze oraz zastopować oszusta który nadal będzie wyłudzać pieniądze od następnych naiwnych ludzi?
link do oferty: https://allegro.pl/oferta/spotify-premium-365-dni-indywidualne-8811817361?item=8811817361
numer oferty: 8811817361
O rekompensatę z POK można wystąpić do 180 dni od zakupu. Co to znaczy "sprzedaż została zamknięta"? To nie jest powód do odmowy wypłaty rekompensaty. Jeśli nie możesz wypełnić wniosku, poproś o pomoc tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... Na pewno istnieje sposób.
napisałem, zobaczymy co odpowiedzą.
@_HolaOla_ Pasuje aby się tym cwaniakiem zajęło allegro
@Client:35132956 Nie możesz złożyć wniosku do Programu Ochrony Kupujących, ponieważ na koncie, z którego tutaj piszesz nie ma takiej transakcji. Prawdopodobnie dokonałeś zakupu z innego konta, jako niezarejestrowany użytkowników lub poza Allegro.
@PawHaft Dziękuję za zwrócenie uwagi, to konto jest już u nas zablokowane.
Tak, moj blad. Bylem zalogowany na złym koncie, dziękuję za zwrócenie uwagi.
@Client:35132956 Czy możemy Ci jeszcze jakoś pomóc? Udało Ci się wypełnić wniosek do POK z właściwego konta?
@Client:35132956 Hm, i serio nie włączyła Ci się czerwona lampka z tyłu głowy z powodu tego, że taki pakiet kosztuje normalnie ok. 240 zł rocznie, a na allegro kupiłeś go za raptem 14,85 zł? Więc chyba sam jesteś sobie winien.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄