anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zwrotu w ramach Alegro SMART - tylko przesyłka własna

MAMY ROZWIĄZANIE!
nykesz9
#7 Wielbiciel

Nie mam możiwości zwrotu poprzez smart. Proszę moderację o kontakt. Nie ma możliwości zgłoszenia problemu poprzez formularz - zakup i zwrot nie jest widoczny.

 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@nykesz9 zacznij od zweryfikowania czy zakup był na pewno w ramach smart i podaj numer transakcji 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@nykesz9 rozumiem, że chodzi o zamówienie nr 324d5cf0-a064-11f0-9d66-3d00eb1ccfed?
Sprzedający zgodził się na przyjęcie zwrotu (był to zakup firmowy, dlatego mógł się na to nie zgodzić), więc zgodnie z naszą wiadomością w dyskusji ze sprzedającym, poproś o pomoc pracownika Allegro, wyślemy do Ciebie etykietę zwrotną, abyś mógł wysłać zamówienie do sprzedającego. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów