anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości zwrotu w ramach Allegro Smart

#7 Wielbiciel#

Złożyłam zamówienie 7 tygodni temu (04.02.2020). Paczka zaginęła. Sprzedawca wysłał ponownie towar, który odebrałam 8 dni temu (17.03.2020). Chcę zwrócić część produktów, jednak nie mogę skorzystać z bezpłatnego zwrotu. W szczegółach zakupów widnieje informacja "Upłynął czas na zwrot produktów z tego zamówienia."

Highlighted

Odp.: Brak możliwości zwrotu w ramach Allegro Smart

#10 Popularyzator#

No bo liczy od lutego 😞  Możesz wysłać na własny koszt 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Brak możliwości zwrotu w ramach Allegro Smart

#7 Wielbiciel#

"Na zwrot masz 14 dni od momentu odebrania przedmiotu, ale sprzedający może ten okres wydłużyć."

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Brak możliwości zwrotu w ramach Allegro Smart

#7 Wielbiciel#

Status pierwszej przesyłki pozostał na "U kuriera".

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Brak możliwości zwrotu w ramach Allegro Smart

#10 Popularyzator#

Tak i możesz z tego skorzystać, tyle że musisz odesłać na własny koszt bo smart już nie działa w tym przypadku 😞 Przecież sprzedawca Ci nie ogranicza możliwości skorzystania z ustawowego zwrotu 14 dni 🙂

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Brak możliwości zwrotu w ramach Allegro Smart

#10 Popularyzator#

@martwa88 "W szczegółach zakupów widnieje informacja "Upłynął czas na zwrot produktów z tego zamówienia."" To informacja wprowadzająca w błąd - ten czas nie minął. Smart nie może ograniczać czasu na odstąpienie od umowy, a jeśli zwrot miał być darmowy, to powinien być darmowy.

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Brak możliwości zwrotu w ramach Allegro Smart

#7 Wielbiciel#

To wiem. Czy ktoś wie co mogę zrobić by skorzystać z darmowego zwrotu?

Odpowiedz
Ładowanie...
Highlighted

Odp.: Brak możliwości zwrotu w ramach Allegro Smart

#10 Popularyzator#
Odpowiedz
Ładowanie...