Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłam zamówienie 7 tygodni temu (04.02.2020). Paczka zaginęła. Sprzedawca wysłał ponownie towar, który odebrałam 8 dni temu (17.03.2020). Chcę zwrócić część produktów, jednak nie mogę skorzystać z bezpłatnego zwrotu. W szczegółach zakupów widnieje informacja "Upłynął czas na zwrot produktów z tego zamówienia."
No bo liczy od lutego 😞 Możesz wysłać na własny koszt 🙂
"Na zwrot masz 14 dni od momentu odebrania przedmiotu, ale sprzedający może ten okres wydłużyć."
Status pierwszej przesyłki pozostał na "U kuriera".
Tak i możesz z tego skorzystać, tyle że musisz odesłać na własny koszt bo smart już nie działa w tym przypadku 😞 Przecież sprzedawca Ci nie ogranicza możliwości skorzystania z ustawowego zwrotu 14 dni 🙂
@martwa88 "W szczegółach zakupów widnieje informacja "Upłynął czas na zwrot produktów z tego zamówienia."" To informacja wprowadzająca w błąd - ten czas nie minął. Smart nie może ograniczać czasu na odstąpienie od umowy, a jeśli zwrot miał być darmowy, to powinien być darmowy.
To wiem. Czy ktoś wie co mogę zrobić by skorzystać z darmowego zwrotu?
- może Allegro przywróci Ci tę możliwość.