anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak nowego kodu po wykorzystaniu części środków

MAMY ROZWIĄZANIE!
kondzioplus
#8 Zapaleniec#

Witam, skorzystałem z kodu kafeterii mybenefit na kwotę 100zl. Opłata wyniosła 60zl i resztę powinienem móc wykorzystać w następnej transakcji ale nie ma takiego kuponu na moim koncie. Czy ktoś już spotkał się z taką sytuacją? Co mogę teraz zrobić żeby odzyskać niewykorzystane 40zl?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

A kiedy odbył się zakup, ile czasu minęło od zakupu? Powinno wrócić tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony

oznacz moderatorów
kondzioplus
#8 Zapaleniec#

Dzisiaj o godz 16:44

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@kondzioplus nie masz tu nic https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony

________
Κώστας
oznacz moderatorów
kondzioplus
#8 Zapaleniec#

Wiem i dlatego otworzyłem ten temat. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak dziś zakup to za wcześnie.

oznacz moderatorów
kondzioplus
#8 Zapaleniec#

Nie wiedziałem o tym. Jak wklejam kod kuponu to wyskakuje że został już wykorzystany...czyli czekam, jest jakiś konkretny czas w jakim pojawi się nowy kod?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kondzioplus płatność już się zaksięgowała, więc pozostała z kuponu kwota jest gotowa do wykorzystania. Zobaczysz go tutaj oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki". Ten kupon ma inny kod, więc nie wpisuj proszę ponownie poprzedniego kodu 🙂  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów