Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Witam zwróciłem zakup bransoletki i umieściłem na niej kod zwrotu z smsa InPost który dostałem, ale zapomniałem dodać numer zwrotu który mi przyszedł w wiadomości e-mail, moje pytanie jest takie, czy dostanę bez problemu zwrot na konto jak zapomniałem napisać na kartce kod reklamacyjny, który służy do szybciej weryfikacji i zwrotu środków? Pozdrawiam
@DivRoK_RSG Cześć. 🙂 Nie martw się, paczka mimo wszystko powinna trafić do sprzedającego, a wtedy otrzymasz pieniądze. 🙂 Sprzedający ma 14 dni na zweryfikowanie zwrotu i przelew — gdyby trwało to dłużej, to wtedy daj znać. 🙂