anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak numeru zwrotu w paczce

MAMY ROZWIĄZANIE!
DivRoK_RSG
#1 Nowicjusz#
  • Witam zwróciłem zakup bransoletki i umieściłem na niej kod zwrotu z smsa InPost który dostałem, ale zapomniałem dodać numer zwrotu który mi przyszedł w wiadomości e-mail, moje pytanie jest takie, czy dostanę bez problemu zwrot na konto jak zapomniałem napisać na kartce kod reklamacyjny, który służy do szybciej weryfikacji i zwrotu środków? Pozdrawiam  
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DivRoK_RSG Cześć. 🙂 Nie martw się, paczka mimo wszystko powinna trafić do sprzedającego, a wtedy otrzymasz pieniądze. 🙂 Sprzedający ma 14 dni na zweryfikowanie zwrotu i przelew — gdyby trwało to dłużej, to wtedy daj znać. 🙂 

oznacz moderatorów