anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi na odwołanie w ramach Allegro Ochrony Kupujących (złożone 17.10.2025)

MAMY ROZWIĄZANIE!
ssebaa89
#7 Wielbiciel

Dzień dobry,

 

potrzebuję pomocy w sprawie odwołania złożonego w ramach Allegro Ochrony Kupujących.

 

W dniu 17 października 2025 r. przesłałem pełne odwołanie dotyczące zamówienia, w którym otrzymałem jedną sztukę pamięci Kingston 32 GB zamiast dwóch zamówionych. W toku dyskusji sprzedawca twierdził, że na monitoringu widać dwie sztuki, jednak materiału nie udostępnił. Zgodnie z zaleceniem pracownika Allegro – Pana [edycja] – złożyłem wniosek do Allegro Ochrony Kupujących.

 

Od tego czasu, tj. 12 dni roboczych, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, potwierdzenia rozpatrzenia, ani informacji o statusie mojego odwołania.

 

Zależy mi na spokojnym i rzeczowym rozwiązaniu sprawy, jednak brak jakiejkolwiek reakcji od Allegro budzi moje zaniepokojenie.

Zgodnie z art. 7a ustawy o prawach konsumenta, przedsiębiorca ma obowiązek udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni, a jej brak uznaje się za rozpatrzenie reklamacji na korzyść konsumenta.

 

Proszę o przekazanie sprawy do weryfikacji przez odpowiedni zespół lub o informację, kiedy mogę oczekiwać odpowiedzi.

 

Z góry dziękuję za pomoc i interwencję.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ssebaa89  jeśli sprzedający w dyskusji napisał, że ma na monitoringu dwie sztuki, to znaczy, że reklamację odrzucił, więc wydał decyzję w ciągu 14 dni, a rozpatrzenie z AOK, to zupełnie inna sprawa, bo tę decyzję rozpatruje pracownik Allegro i on nie ma ram czasowych

oznacz moderatorów
ssebaa89
#7 Wielbiciel

Zdaję sobie sprawę, że AOK formalnie nie ma ustawowego terminu, ale jako klient oczekuję rozsądnego czasu reakcji i podstawowej informacji o statusie sprawy, zwłaszcza że problem dotyczy niekompletnej dostawy i trwa już ponad trzy tygodnie.

 

Będę wdzięczny, jeżeli możesz przekazać moją sprawę do zespołu Allegro Ochrony Kupujących z prośbą o weryfikację postępu i udzielenie odpowiedzi.

oznacz moderatorów
pecela
#19 Nestor ⭐

@ssebaa89

AOK to program Allegro i jest w pełni uznaniowy.

Nie jest to też odwołanie od decyzji sprzedawcy, bo Allegro nie jest sądem i nie ma prawa podważyć decyzji sprzedawcy. 

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pecela  to może Ty jako Nestor przekażesz tę informację do odpowiedniego zespołu, bo  @ssebaa89  już się niecierpliwi, a admini cicho siedzą i obserwują😉

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@ssebaa89 Z tego co widzę wniosek AOK został odrzucony i otrzymałeś uzasadnienie dlaczego. 

Odwołujesz się od tej decyzji, więc cierpliwości. Tak jak doradca napisał w mailu: "Zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu:

  • 14 dni,
  • 30 dni, jeśli reklamacja dotyczy usług dostawy i/lub usług dodatkowych." 

W tej sytuacji proszę Cię o cierpliwość. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ssebaa89
#7 Wielbiciel

Dzięki, tylko tej informacji już nie otrzymałem, w takim razie czekam.

oznacz moderatorów
ssebaa89
#7 Wielbiciel

@N_Nitka28

Dziękuję temat rozwiazany

oznacz moderatorów