Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wczoraj po 7 rano zamówiłem 2 kable Baseus od jednego sprzedającego. Kilka minut potem dostałem e-mail o nadaniu i nr przesyłki. Do dziś nie zmienił się status przesyłki, a sprzedający nie odpisuje na wiadomości ani nie odbiera telefonu (włącza się sekretarka). Czy oprócz utworzenia sporu/ dyskusji coś jeszcze mogę zrobić? Dobrze zrobiłem? Czytałem komentarze i to nie pierwsza taka akcja ze strony sprzedającego.
@akkajarek Poczekać do jutra najlepiej.Jak się nic nie zmieni załóż dyskusję sprzedającemu w zakładce "kupione" .
akkajarek , ajaki czas wysyłki ma ustawiny sprzedający , czy już pora się martwić ?
czas wysyłki w ciągu 24h, czas dostawy 11-12 sierpnia wtedy był. Przed chwilą wszedłem w zakupiony towar i jest mniej więcej coś takiego, że ta oferta jest nieaktualna i sprzedający zmienił ofertę. Liczba sztuk jaka wtedy była na stanie to kilka cyfr "9"
dobra decyzja poczekaj na odpowiedź z dyskusji