anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi ze strony sprzedającego

MAMY ROZWIĄZANIE!
akkajarek
#8 Zapaleniec#

Witam, wczoraj po 7 rano zamówiłem 2 kable Baseus od jednego sprzedającego. Kilka minut potem dostałem e-mail o nadaniu i nr przesyłki. Do dziś nie zmienił się status przesyłki, a sprzedający nie odpisuje na wiadomości ani nie odbiera telefonu (włącza się sekretarka). Czy oprócz utworzenia sporu/ dyskusji coś jeszcze mogę zrobić? Dobrze zrobiłem? Czytałem komentarze i to nie pierwsza taka akcja ze strony sprzedającego.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

@akkajarek Poczekać do jutra najlepiej.Jak się nic nie zmieni załóż dyskusję sprzedającemu w zakładce "kupione" .

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

akkajarek , ajaki czas wysyłki ma ustawiny sprzedający , czy już pora się martwić ?

oznacz moderatorów
akkajarek
#8 Zapaleniec#

czas wysyłki w ciągu 24h, czas dostawy 11-12 sierpnia wtedy był. Przed chwilą wszedłem w zakupiony towar i jest mniej więcej coś takiego, że ta oferta jest nieaktualna i sprzedający zmienił ofertę. Liczba sztuk jaka wtedy była na stanie to kilka cyfr "9"

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

dobra decyzja poczekaj na odpowiedź z dyskusji 

oznacz moderatorów