Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zakupiłam produkty u sprzedającego z dostawą tego samego dnia. Dzień się skończył a produkty nie zostały wysłane chciałabym więc zrezygnować z zakupu. Obecny status zakupu widnieje jako opłacony liczyłam więc na anulowanie zakupu jednak taka opcja nie widnieje nigdzie w szczegółach zakupu. Według instrukcji na allegro opcja ta powinna być dostępna bo sprzedający nie rozpoczął realizacji dlaczego więc nie mogę anulować zakupu? Co zrobić w obecnej sytuacji, czy muszę czekać aż sprzedający wyślę paczkę a potem ją zwrócić czy istnieje inna opcja?
Jak nie wysłał to z pewnością już nie wyśle, a środki wrócą do Ciebie w ciągu max14dni tyle ma sprzedajacy wg prawa na zwrot. Jakby jednak wysłał (mało prawdopodobne) to odeślesz, to oczywiste. A to był czas deklarowany przez sprzedającego czy z przeliczenia Allegro?
Co do tego kto wyznaczył czas dostawy to nie wiem, była opcja dostawy allegro one dostawa w ten sam dzień jak się kupi do konkretnej godziny i taką wybrałam.
Teraz to często są takie "kwiatki" z tym czasem dostawy.