Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Mona__sopot Za towar do momentu jego odebrania przez Ciebie odpowiada sprzedawca. Odpowiada też za wszelkie nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika, poczty itp, szczególnie za opóźnienia i zaginięcie przesyłki, więc jemu złóż reklamację i domagaj się dostarczenia towaru lub niezwłocznego zwrotu wpłaty. Nie masz obowiązku składać reklamacji w InPost. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
Jeśli sprzedawca nie odda pieniędzy lub nie dośle przedmiotu, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.
W ostateczności złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Możesz to zrobić po 14 dniach od zakupu.