anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak paczki w multiskrzynce

Mona__sopot
#7 Wielbiciel#
  • Dziś miałam do odbioru paczki, dostałam  powiadomienie,  że w multiskrzynce znajdują się do odbioru trzy moje paczki, otworzyłam skrzynkę i znalazłam dwie...  status widnieje jako odebrane . I pewnie nic z tym nie zrobię.  Pani na infolini kazała napisać reklamacje i po temacie . Prawda jest taka, że sprawa nie do udowodnienia. Dodam, że zamawiałam zestaw garnków, nie ma szans, że zmieściły by się w skrzynce w której były pozostałe dwie paczki 
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Mona__sopot Za towar do momentu jego odebrania przez Ciebie odpowiada sprzedawca. Odpowiada też za wszelkie nieprawidłowości leżące  po stronie przewoźnika, poczty itp, szczególnie za opóźnienia i zaginięcie przesyłki, więc jemu złóż reklamację i domagaj się dostarczenia towaru lub niezwłocznego zwrotu wpłaty. Nie masz obowiązku składać reklamacji w InPost. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/

Jeśli sprzedawca nie odda pieniędzy lub nie dośle przedmiotu, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.

W ostateczności złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Możesz to zrobić po 14 dniach od zakupu.

oznacz moderatorów