Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie odnośnie kupionej lampy do auta,która jak się okazało była uszkodzona sprzedawca nie poinformował mnie o tym przed zakupem, zwróciłem towar,pieniedzy nie odzyskałem a sprzedawca nie odbiera telefonu co mogę zrobić w tej sytuacji?
@Client:104013018, w przypadku problemów transakcyjnych, rozwiązaniem może być rozpoczęcie Dyskusji. W tym artykule przeczytasz więcej na temat tego, jak działa ta forma kontaktu.
@Client:104013018 Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w niej problem i poproś tam o interwencję pracownika Allegro. Gdyby to nie załatwiło sprawy, po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia