Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór. Wczoraj mąż nadał paczkę zwrotną. Nie dostałam potwierdzenia SMS, ani e-mail. Dziś poszedł jeszcze raz spróbować otworzyć ta skrytkę. Po wpisaniu wszystkiego otworzyła się całkiem inna i wtedy przyszło potwierdzenie. Lecz tam było pusto bo to inna skrytka. Co teraz mam zrobić?
Zadzwoń na infolinie.722 444 000
@kasienkatur spytaj się go czy na 100 % był w paczkomacie 😄
https://www.youtube.com/watch?v=GsC4H5xPdV8
w barze obok paczkomatu?
Otworzył skrytkę, do której dzień wcześniej nadał paczkę? - to niemożliwe.
@kasienkatur
W tej sytuacji prosimy o pilny kontakt z naszą infolinią:
722 444 000
746 600 000
lub za pomocą czat/messenger.
Konsultant pobierze potrzebne dane, zweryfikuje sytuację i podejmiemy odpowiednie działania, by przesyłka była poprawnie procesowana.