Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Po kliknięciu na płatność kartą i wprowadzeniu danych karty, nie mam żadnego powiadomienia, że transakcja została przeprowadzona. Kwota nie została pobrana z konta. Zrobiłam dwie próby zapłaty.
Co może być przyczyną?
Ok, widzę, że należy PONOWNIE kliknąć kupuj w prawej części ekranu.
Ale co się stało dalej: dostałam potwierdzenie kupna na skrzynkę, a w międzyczasie - po drugim kliknięciu ''kupuj'' zostałam przekierowana do mojego banku (Pekao) abym podała kod identyfikacyjny i numer konta...
Coś tutaj jest nie tak. Kwota nie została ściągnięta, nie mam też żadnych ''transakcji oczekujących'' na koncie. Skontaktuję się ze sprzedawcą i spróbuję kupić kartą z innego banku.
Online kupuję prawie wszystko i pierwszy raz mi się to zdarzyło. Choć z allegro nie korzystałam od lat. Nie wiem, czy coś tutaj zależy od banku. Może coś się zmieniło odn. weryfikacji..
Trudno mi się odnieś nie miałem nigdy takiego problemu.Może coś z kartą?Jak chcesz zarejestrować kartę na stale to proponuje dwustopniowe logowanie
Hmm z kartą wszystko ok. Napisałam do sprzedającego aby anulował transakcję i sprubuję jeszcze raz z innego banku. Dzięki za pomoc!
@Client:88509059 Sprawdź tutaj https://allegro.pl/myaccount/cards.php czy masz podpięte jakieś karty/konta.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄