Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Dokonałem zapłaty bezpośrednio po zakupie, na karcie kupione widnieje informacja że płatność dokonana, jednak nie otrzymałem potwierdzenia mailowego od Allegro Finanse. Pytanie czy sprzedający w takim razie otrzymał potwierdzenie wpłaty przeze mnie od Allegro?
Pozdrawiam
Na karcie powinno być Rozpoczęta albo Zakończona. Jeśli płatność jest rozpoczęta, sprzedawca jej nie otrzymał, jeśli zakończona, to ją otrzymał. Nie ma czegoś takiego jak "dokonana". Po zakończeniu płatności otrzymujesz stosowne powiadomienie mailowe.
Płatność jest zakończona, niestety maila z potwierdzeniem nie otrzymałem. I to pierwszy raz mi się tak zdarzyło, dlatego moje zapytanie.
@Monecjusz Sprawdź proszę czy wiadomość nie wpadła do folderu spam, powiadomienia lub inne.
Niestety, nie było w spamie.
I teraz tez nie otrzymałem z Allegro Finanse podsumowania ile mam do zapłacenia za miesiąc kwiecień za wszystkie opłaty (prowizje i wystawienia).
@Monecjusz Czy normalnie otrzymujesz inne wiadomości od Allegro, czy tylko z potwiedzeniami płatności jest problem?