anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak powiadomień o przesyłkach [chrome/safari]

legnica_y1
#8 Zapaleniec#

Od ponad dwóch tygodni nie otrzymuję powiadomień w aplikacji webowej. tj.:

  • "Możesz już odebrać swoją paczkę zawierającą..."
  • "Kurier podejmie dziś próbę doręczenia..."

Screenshot 2022-12-21 at 21.17.55.png

Wszystkie opcje powiadomień w ustawieniach zaznaczone.

Na maila otrzymuję cały komplet powiadomień.

[MacOS / Safari / Chrome]

oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@legnica_y1 dziękuję za zgłoszenie! Wyjaśniam to z Działem technicznym, dam znać, gdy otrzymam odpwiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@legnica_y1 sprawdziliśmy to i powiadomienia są wysyłane z naszej strony, więc problem najprawdopodobniej wynika z urządzenia. 
Poproszę Cię o aktualizację aplikacji oraz weryfikację ustawień samej aplikacji w telefonie, jeśli to nie rozwiąże problemu, napisz proszę z jakiej wersji aplikacji oraz jakiego systemu korzystasz. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

tomcio_as
#7 Wielbiciel#

Potwierdzam problem. Od 15 dni u mnie to samo na kilku urządzeniach. Nie przychodzą żadne powiadomienia. Ani o zakupie, ani o dostarczeniu przesyłki. Korzystam z allegro wyłącznie przez stronę www.

oznacz moderatorów

legnica_y1
#8 Zapaleniec#

Nie chodzi o natywną aplikację, czy wersję softu telefonu:) Jak w temacie przeglądarka chrom oraz safari. Notabene komputer ma zaktualizowany system operacyjny oraz przeglądarkę.

Jeśli powiadomienia są wysyłane z waszego backendu, dlaczego www.allegro.pl (frontend webApp) ich nie wyświetla?

 

oznacz moderatorów

legnica_y1
#8 Zapaleniec#

...oraz wyprzedzając porady copy&paste: tak, restartowałem komputer.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@legnica_y1 @tomcio_as ok, dziękuję za informacje. Napisałam w tej sprawie do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

tomcio_as
#7 Wielbiciel#

Oki, dziękuję i czekam.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@legnica_y1 @tomcio_as bardzo proszę o wskazanie przykładowych zamówień, dla których nie otrzymaliście powiadomienia, a przyszedł e-mail. 
Konkretny przykład jest konieczny do weryfikacji i rozwiązania problemu. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

legnica_y1
#8 Zapaleniec#

np zamowienia:

e81a9301-85f9-11ed-9146-6df4e7423833

e81a9300-85f9-11ed-9146-6df4e7423833

507a3300-83ad-11ed-b200-3711b719e8e8

e6d1b1f0-815c-11ed-b91b-1dd96f0d8ed2

874f6f60-8120-11ed-ba22-1f3f009cb2ac

d8504240-809e-11ed-a9a7-a1fa84d61224

03dcfe50-807f-11ed-bb5b-41ac58610a4f

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@legnica_y1 wracam z odpowiedzią od Działu technicznego. 
My prawidłowo wysyłamy powiadomienia push, bo tylko przez takie powiadomienia chcesz otrzymywać informacje, jednak nie masz zainstalowanej aplikacji, więc ostatecznie te powiadomienia nie dochodzą.
W wiadomościach e-mail wysyłamy tylko informacje, że paczka ruszyła w drogę, ponieważ nie wyrażasz zgody na powiadomienia mailowe o przesyłkach.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

legnica_y1
#8 Zapaleniec#

Dzięki Monika,

Zgadza się, nie używam aplikacji. Używam allegro przez stronę www.allegro.pl w przeglądarce, na komputerze.

Czy oznacza to że wasza aplikacja webowa nie potrafi sama zrobić pulla?

Jeśli tak to może po prostu usunąć ikonkę z notyfikacjami z wersji webowej www.allegro.pl , bo i tak nie robi jednej podstawowej rzeczy do której została stworzona?

Jeszcze raz napiszę, przez aplikację webowa mam na myśli serwis allegro oraz jego mikroserwisy w javie które działają w przeglądarkach na komputerze; stronę internetową; www.allegro.pl; to coś z czego wszyscy korzystali na poczatku 2000 roku przed tym jak powstały aplikacje dedykowane do systemów operacyjnych urządzeń.

oznacz moderatorów

tomcio_as
#7 Wielbiciel#

W moim przypadku:
483626f1-cb2e-38fa-a0d1-10cbbc82a544

1d830f81-97a2-33e4-a1ff-087a05a640ac

48690836-7d80-3915-9091-694645907369

c6f1a401-894f-3ad1-8aa3-278cf4c1d592

43245b5e-06e9-34c3-8a6a-a3412f2a3bfe

W załączniku podsyłam screen z powiadomień. Ostatnie dotarło 22 dni temu z zamówenia: d0e4885e-9a50-3b4f-b477-d8eb8575b265
obraz.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@legnica_y1 @tomcio_as wracam z wyjaśnieniami z Działu technicznego. W tzw. "dzwoneczku" nie dajemy już informacji o przesyłce, ponieważ w aplikacjach powstała zakładka "Moje przesyłki". Dotychczas informacje o takich przesyłkach wyświetlaliśmy w "dzwoneczku". Od teraz informujemy o nich wyłącznie w nowym miejscu, czyli w Moje przesyłki.
Jeśli chodzi o zgody na powiadomienia o przesyłkach, to wyrażacie zgodę, aby takie przychodziły tylko w pushach, wówczas je wysyłamy, ale jeśli nie macie aplikacji i nie wyrażacie zgody na powiadomienia e-mailowe to nie otrzymujecie tych powiadomień. 
Jeśli chcecie otrzymywać powiadomienia push, to poproszę Was o zainstalowanie aplikacji.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

legnica_y1
#8 Zapaleniec#

Dzięki, czyli fukncjonalność powiadamiania o przesyłkach w dzwoneczku została zaorana.

Screenshot 2023-01-02 at 10.34.21.png

Został (już istniejący) fallback czyli wejscie na /moje allegro/moje zakupy i przeskrolowanie listy w celu odnalezienia statusu.

Screenshot 2023-01-02 at 10.34.42.png

 

Trzeba było tak od razu:)

oznacz moderatorów

tomcio_as
#7 Wielbiciel#

@la_nikadziękuję za informację.

Czyli "ulepszanie" jak zwykle nie idzie w dobrym kierunku.

oznacz moderatorów

tomcio_as
#7 Wielbiciel#

Ale nieistotne informacje dalej przychodzą 🙂 Czyli celowe przymuszanie do aplikacji na telefon. Paczkomaty już to przerabiały.

obraz.png

oznacz moderatorów