Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od ponad dwóch tygodni nie otrzymuję powiadomień w aplikacji webowej. tj.:
Wszystkie opcje powiadomień w ustawieniach zaznaczone.
Na maila otrzymuję cały komplet powiadomień.
[MacOS / Safari / Chrome]
@legnica_y1 dziękuję za zgłoszenie! Wyjaśniam to z Działem technicznym, dam znać, gdy otrzymam odpwiedź.
@legnica_y1 sprawdziliśmy to i powiadomienia są wysyłane z naszej strony, więc problem najprawdopodobniej wynika z urządzenia.
Poproszę Cię o aktualizację aplikacji oraz weryfikację ustawień samej aplikacji w telefonie, jeśli to nie rozwiąże problemu, napisz proszę z jakiej wersji aplikacji oraz jakiego systemu korzystasz.
Potwierdzam problem. Od 15 dni u mnie to samo na kilku urządzeniach. Nie przychodzą żadne powiadomienia. Ani o zakupie, ani o dostarczeniu przesyłki. Korzystam z allegro wyłącznie przez stronę www.
Nie chodzi o natywną aplikację, czy wersję softu telefonu:) Jak w temacie przeglądarka chrom oraz safari. Notabene komputer ma zaktualizowany system operacyjny oraz przeglądarkę.
Jeśli powiadomienia są wysyłane z waszego backendu, dlaczego www.allegro.pl (frontend webApp) ich nie wyświetla?
...oraz wyprzedzając porady copy&paste: tak, restartowałem komputer.
@legnica_y1 @tomcio_as ok, dziękuję za informacje. Napisałam w tej sprawie do Działu technicznego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Oki, dziękuję i czekam.
@legnica_y1 @tomcio_as bardzo proszę o wskazanie przykładowych zamówień, dla których nie otrzymaliście powiadomienia, a przyszedł e-mail.
Konkretny przykład jest konieczny do weryfikacji i rozwiązania problemu.
np zamowienia:
e81a9301-85f9-11ed-9146-6df4e7423833
e81a9300-85f9-11ed-9146-6df4e7423833
507a3300-83ad-11ed-b200-3711b719e8e8
e6d1b1f0-815c-11ed-b91b-1dd96f0d8ed2
874f6f60-8120-11ed-ba22-1f3f009cb2ac
d8504240-809e-11ed-a9a7-a1fa84d61224
03dcfe50-807f-11ed-bb5b-41ac58610a4f
@legnica_y1 wracam z odpowiedzią od Działu technicznego.
My prawidłowo wysyłamy powiadomienia push, bo tylko przez takie powiadomienia chcesz otrzymywać informacje, jednak nie masz zainstalowanej aplikacji, więc ostatecznie te powiadomienia nie dochodzą.
W wiadomościach e-mail wysyłamy tylko informacje, że paczka ruszyła w drogę, ponieważ nie wyrażasz zgody na powiadomienia mailowe o przesyłkach.
Dzięki Monika,
Zgadza się, nie używam aplikacji. Używam allegro przez stronę www.allegro.pl w przeglądarce, na komputerze.
Czy oznacza to że wasza aplikacja webowa nie potrafi sama zrobić pulla?
Jeśli tak to może po prostu usunąć ikonkę z notyfikacjami z wersji webowej www.allegro.pl , bo i tak nie robi jednej podstawowej rzeczy do której została stworzona?
Jeszcze raz napiszę, przez aplikację webowa mam na myśli serwis allegro oraz jego mikroserwisy w javie które działają w przeglądarkach na komputerze; stronę internetową; www.allegro.pl; to coś z czego wszyscy korzystali na poczatku 2000 roku przed tym jak powstały aplikacje dedykowane do systemów operacyjnych urządzeń.
W moim przypadku:
483626f1-cb2e-38fa-a0d1-10cbbc82a544
1d830f81-97a2-33e4-a1ff-087a05a640ac
48690836-7d80-3915-9091-694645907369
c6f1a401-894f-3ad1-8aa3-278cf4c1d592
43245b5e-06e9-34c3-8a6a-a3412f2a3bfe
W załączniku podsyłam screen z powiadomień. Ostatnie dotarło 22 dni temu z zamówenia: d0e4885e-9a50-3b4f-b477-d8eb8575b265
@legnica_y1 @tomcio_as wracam z wyjaśnieniami z Działu technicznego. W tzw. "dzwoneczku" nie dajemy już informacji o przesyłce, ponieważ w aplikacjach powstała zakładka "Moje przesyłki". Dotychczas informacje o takich przesyłkach wyświetlaliśmy w "dzwoneczku". Od teraz informujemy o nich wyłącznie w nowym miejscu, czyli w Moje przesyłki.
Jeśli chodzi o zgody na powiadomienia o przesyłkach, to wyrażacie zgodę, aby takie przychodziły tylko w pushach, wówczas je wysyłamy, ale jeśli nie macie aplikacji i nie wyrażacie zgody na powiadomienia e-mailowe to nie otrzymujecie tych powiadomień.
Jeśli chcecie otrzymywać powiadomienia push, to poproszę Was o zainstalowanie aplikacji.
Dzięki, czyli fukncjonalność powiadamiania o przesyłkach w dzwoneczku została zaorana.
Został (już istniejący) fallback czyli wejscie na /moje allegro/moje zakupy i przeskrolowanie listy w celu odnalezienia statusu.
Trzeba było tak od razu:)
@la_nikadziękuję za informację.
Czyli "ulepszanie" jak zwykle nie idzie w dobrym kierunku.
Ale nieistotne informacje dalej przychodzą 🙂 Czyli celowe przymuszanie do aplikacji na telefon. Paczkomaty już to przerabiały.