Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jestem początkującym sprzedawcą. Przed złożeniem przez kupujacego zamowienia nie zauwazylam, ze produkt sie wyprzedal, a był 65zł tańszy niż na innych polskich stronach. znalazłam jedną stronę w tej samej niskiej cenie, ale wysyłka zamiast moich deklarowanych 3 dni trwałaby 6 bo jest ze szwecji. Jaka opcja w tej sytuacji jest najlepsza? Napisać do kupującej, zgłosić jakoś allegro, że potrwa wysyłka dłużej czy zaryzykować punkty i wysłać opóźnioną? Pomocy 😞 Mam aktualnie 8 sprzedaży więc w skali mojego aktualnego miesiąca miałabbym 87,5% wysłanych w terminie. Cholernie boje się o te punkty
Ps. Jest jeszcze opcja zamówić z jednej polskiej i wyjść na minus 9zł
@CornUni napisać kupującemu możesz informacje o opóźnieniu
Punkty i tak Ci spadną za czas wysyłki a może być jeszcze ocena od kupującego
Wiesz może od czego zależy dostępność opcji "poproś o dopłatę"? Widzę, że przy większości zamówień ją mam. w ten sposób mogłabym do niej wystąpić z takową prośbą i zamówić z polskiego rynku, ale akurat przy tej ofercie tego nie mam..
Za skorzystanie z takiej opcji to najpewniej dostaniesz negatywa. Normalny sprzedający jak nie chce kłopotów to bierze swoje błędy na klatę i dokłata do interesu, byle się wywiązać. Opcja poproś o dopłatę to sprawdza sie, w dwóch przypadkach: a) klient nie odebrał przesyłki i chce opłacić kolejną wysyłkę, b) chce dokupic bzdetkę za kilka złotych i nie chce ponownie płacić kosztów przesyłki. Poza tym ta opcja jak mnie pamieć nie myli jest tylko do 30-stu złotych.
Racja.. Nie wzięłam tego pod uwagę, wciąż się uczę. Dziękuję serdecznie za poradę 🙂
@CornUni dopłata nie jest możliwa w kilku przypadkach:
- Gdy płatność odbyła się za pobraniem, z opcją odbioru osobistego, lub nie było płatności
- Jeśli dla danego zamówienia został dokonany zwrot wpłaty
- Klient zakupił z konta "gość" bez rejestracji
- Zamówienie ma już zrealizowaną jedną dopłatę.