anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przesyłki w skrytce Allegro One. Minął miesiąc, brak informacji co dalej

MAMY ROZWIĄZANIE!
mpx220
#8 Zapaleniec#

17 grudnia dokonalem zakupu. 18 grudnia przesylka byla gotowa do odbioru w automacie Allegro One Box. Skrytka natomiast byla pusta. Przy odbiorze została oznaczona opcja brak przesyłki i zostało to odnotowane w Allegro. Od tamtej pory brak informacji od allegro co dalej. Napisałem również na kontakt allegro 22 stycznia. Od 5 dni brak odpowiedzi. Skrytki w której miał być umieszczony przedmiot nie dało się zamknąć, była uszkodzona. Na co dowód mam w postaci nagranego filmu. Ile jeszcze mam czekać na zwrot pieniędzy, albo przynajmniej jakąś odpowiedź ze strony allegro? Sami wymagacie od sprzedawców odpowiedzi w 24h na pytania. A ja od miesiąca czasu nie mam informacji od was. Dla mnie jest to zupełnie niepoważne. Nr przesyłki to

A001G88KI7

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#

@mpx220 Ale ten zakup to od formy czy prywatnego sprzedającego?a w historii co masz - odebrane?

oznacz moderatorów
mpx220
#8 Zapaleniec#

Zakup od firmy

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @mpx220. Przepraszam za utrudnienia - nie jest to naszym standardem. Skontaktuję się w tej sprawie z oddziałem i poproszę o pilną interwencję oraz odpowiedź w Twojej sprawie. Dam znać, gdy tylko otrzymam więcej informacji.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@mpx220, sprzedający wniósł reklamację, która została już pozytywnie rozpatrzona. Skontaktuj się ze sprzedającym, aby otrzymać zwrot środków za nieotrzymany towar. Jeśli potrzebujesz w tym pomocy, to daj znać - rozpoczniemy w Twoim imieniu Dyskusję.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mpx220
#8 Zapaleniec#

Dziekuje

oznacz moderatorów
mpx220
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Sprzedający wysłał mi zrzut ekranu, że reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona. Czy mogę prosić o pomoc w dyskusji? Ponieważ otrzymuję sprzeczne informacje.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @mpx220. Widzę, że Dyskusja została już rozwiązana i otrzymałeś już zwrot środków od sprzedającego. 
Przepraszam za wcześniejszą informację - okazało się, że dotyczyła innej przesyłki 😞 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów