Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Jestem członkiem Allegro Family i jakiś czas temu miałem możliwość poprosić o zakup ale nagle teraz nie mam. Ktoś może powiedzieć o co chodzi ?
@dawido691 Ta opcja w aplikacji mobilnej nie jest już dostępna. Przykro mi.
Możesz z niej nadal korzystać jedynie w przeglądarce.
Dzięki za info. Nie rozumiem tej polityki że w aplikacji coś nie jest dostępne ale na stronie tak. Wejdziesz na stronę to zachęcają do pobrania aplikacji … poza tym posiadając aplikację nie mogę wejść na stronę allegro.
Nie rozumiem kompletnie tej polityki. Wyłączacie dostęp w aplikacji, zostawiając ją w przeglądarce, by utrudnić korzystanie z funkcjonalności? Jaki ma cel takie działanie? Zakupy w ramach rodziny i tak będą realizowane przes osobę posiadająca smart. Nie skłoni to wielu do zakupu drugiego smarta, nawet jak to utrudnicie. Na pewno jednak pokazuje to kiepskie intencje z waszej strony. W zła stronę to idzie.
Takie małe utrudnienie aby nałapać ludzi na smarta, This is very clever, but not smart. The money has to match, business is brutal for consumers