anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak przycisku poproś o zakup

dawido691
#7 Wielbiciel#

Cześć. Jestem członkiem Allegro Family i jakiś czas temu miałem możliwość poprosić o zakup ale nagle teraz nie mam. Ktoś może powiedzieć o co chodzi ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@dawido691 Ta opcja w aplikacji mobilnej nie jest już dostępna. Przykro mi. 

Możesz z niej nadal korzystać jedynie w przeglądarce. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dawido691
#7 Wielbiciel#

Dzięki za info. Nie rozumiem tej polityki że w aplikacji coś nie jest dostępne ale na stronie tak. Wejdziesz na stronę to zachęcają do pobrania aplikacji … poza tym posiadając aplikację nie mogę wejść na stronę allegro.

oznacz moderatorów

lazarus-84
#1 Nowicjusz#

Nie rozumiem kompletnie tej polityki. Wyłączacie dostęp w aplikacji, zostawiając ją w przeglądarce, by utrudnić korzystanie z funkcjonalności? Jaki ma cel takie działanie? Zakupy w ramach rodziny i tak będą realizowane przes osobę posiadająca smart. Nie skłoni to wielu do zakupu drugiego smarta, nawet jak to utrudnicie. Na pewno jednak pokazuje to kiepskie intencje z waszej strony. W zła stronę to idzie.

oznacz moderatorów

ALLEGROWICZ-OK
#1 Nowicjusz#

Takie małe utrudnienie aby nałapać ludzi na smarta, This is very clever, but not smart. The money has to match, business is brutal for consumers

oznacz moderatorów