anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak reakcji ze strony z firmy Cocaflora. Do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Client:110882233
#7 Wielbiciel#

Oszukano mnie i ponirzono w fimie Cocaflora. Do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

mwmonety
#21 Demiurg#

Zacznij dyskusje przez formularz allegro to powinno uspokoić sytuację.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110882233 przykro mi z powodu tej sytuacji. 
Bardzo proszę o kulturę wypowiedzi i nieobrażanie sprzedającego. Mógł prosić Cię o przesłanie zdjęć lub zwrot roślin, które otrzymałeś, aby zweryfikować Twoje zgłoszenie i rozpatrzyć reklamację. Tak jak napisaliśmy w dyskusji, zachęcam Cię do złożenia wniosku z Allegro Protect.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

W jaki sposób poniżono?

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

biosorcerer przez przez "rz"

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

Przepraszam, nie doczytałem 😋

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Pewnie śmiertelna obraza majestatu za sugestię użycia słownika albo wysylkę w ramach rekompensaty 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

Miałem taką tempą dzidę, do której nie docierały argumenty, nic nie dało przedstawienie w dyskusji faktury zakupu produktu i wyników badań materiału z którego ów produkt został wykonany, dostała zwrot kasy z Protect i wysmarowała negatywna, o tak dla zasady, zapewne pracownica Allegro bo mogła w kilka sekund od mojej odpowiedzi na komentarz, zmieniać ocenę i treść swojego komentarza i to kilkukrotnie, ciekawe, że dysponowała również informacja że prosiłem Allegro o interwencję w sprawie komentarza. 

Musiałem odpuścić, bo każde przedstawienie mojej racji w odpowiedzi na komentarz zostało usunięte, a inni klienci nie mają opcji poznać prawdy drugiej strony. Ot takie podwójne standardy Allegro.

Lista nieaktywnych klientów i odpowiedź na komentarz to jedyna obrona przed naciągaczami, ale i to Allegro zaczyna kroić, wyłączać, skracać 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Halfrunt kwiatek z dzisiaj uwaga kupujący dostał rekompensatę z ap po odrzuconej reklamacji na smartwatch bo zrobił po odebraniu mu test pod gorącym prysznicem i zegarek tego nie przetrwał i teraz najlepsze w instrukcji wołem pisało że nie można używać smartwatcha pod strumieniem wody pod ciśnieniem i w środowisku o dużej gęstości pary wodnej. Można się z koniem kopać do skutku...

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

@az1rael to dobre, ale nic mnie już nie zdziwy, ciekawe czy sprzedający otrzymał negatywa bo zegarek nie działał w warunkach w których nie miał prawa działać. 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

Jeśli już dyskusje są zamykanie po zwrocie kasy to negatywny komentarz też nie powinien być wystawiony.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Halfrunt sprzedający prywatny na zwykły allegro ale support napisał że mu konta nie zbanuje to nie wiem czy ta **piiip**oła kupujący mógł negatywem sieknąć

oznacz moderatorów

Halfrunt
#19 Nestor#

Negatywne komentarze są wystawione tylko złośliwie, bo wszyscy mieli albo pozytywną rozpatrzona reklamację, uznany zwrot, czy zwrot z protect.

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

"rz" to poważna sprawa...

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@maxr01 prędzej powarzna 😉

oznacz moderatorów