Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Oszukano mnie i ponirzono w fimie Cocaflora. Do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Zacznij dyskusje przez formularz allegro to powinno uspokoić sytuację.
@Client:110882233 przykro mi z powodu tej sytuacji.
Bardzo proszę o kulturę wypowiedzi i nieobrażanie sprzedającego. Mógł prosić Cię o przesłanie zdjęć lub zwrot roślin, które otrzymałeś, aby zweryfikować Twoje zgłoszenie i rozpatrzyć reklamację. Tak jak napisaliśmy w dyskusji, zachęcam Cię do złożenia wniosku z Allegro Protect.
W jaki sposób poniżono?
biosorcerer przez przez "rz"
Przepraszam, nie doczytałem 😋
Pewnie śmiertelna obraza majestatu za sugestię użycia słownika albo wysylkę w ramach rekompensaty
Miałem taką tempą dzidę, do której nie docierały argumenty, nic nie dało przedstawienie w dyskusji faktury zakupu produktu i wyników badań materiału z którego ów produkt został wykonany, dostała zwrot kasy z Protect i wysmarowała negatywna, o tak dla zasady, zapewne pracownica Allegro bo mogła w kilka sekund od mojej odpowiedzi na komentarz, zmieniać ocenę i treść swojego komentarza i to kilkukrotnie, ciekawe, że dysponowała również informacja że prosiłem Allegro o interwencję w sprawie komentarza.
Musiałem odpuścić, bo każde przedstawienie mojej racji w odpowiedzi na komentarz zostało usunięte, a inni klienci nie mają opcji poznać prawdy drugiej strony. Ot takie podwójne standardy Allegro.
Lista nieaktywnych klientów i odpowiedź na komentarz to jedyna obrona przed naciągaczami, ale i to Allegro zaczyna kroić, wyłączać, skracać
@Halfrunt kwiatek z dzisiaj uwaga kupujący dostał rekompensatę z ap po odrzuconej reklamacji na smartwatch bo zrobił po odebraniu mu test pod gorącym prysznicem i zegarek tego nie przetrwał i teraz najlepsze w instrukcji wołem pisało że nie można używać smartwatcha pod strumieniem wody pod ciśnieniem i w środowisku o dużej gęstości pary wodnej. Można się z koniem kopać do skutku...
@az1rael to dobre, ale nic mnie już nie zdziwy, ciekawe czy sprzedający otrzymał negatywa bo zegarek nie działał w warunkach w których nie miał prawa działać.
Jeśli już dyskusje są zamykanie po zwrocie kasy to negatywny komentarz też nie powinien być wystawiony.
@Halfrunt sprzedający prywatny na zwykły allegro ale support napisał że mu konta nie zbanuje to nie wiem czy ta **piiip**oła kupujący mógł negatywem sieknąć
Negatywne komentarze są wystawione tylko złośliwie, bo wszyscy mieli albo pozytywną rozpatrzona reklamację, uznany zwrot, czy zwrot z protect.
"rz" to poważna sprawa...
@maxr01 prędzej powarzna 😉