anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak towaru a zwrot pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
wlodek1308
#7 Wielbiciel#

Witam. Zakupiłem przedmiot, jednak sprzedawca nie posiada towaru (super sprzedawca, wysyłka smart). Sprzedający zaproponował żebym wybrał inny model, jednak chciałem konkretnie ten, albo że może zwrócić mi pieniądze. 

Czy takie praktyki są dozwolone dla kont z tytułem Super sprzedawcy? Usługi smart nie zobowiązują do świadczenia usług na wysokim poziomie? Co mi ze zwrotu środków skoro marnuje swój czas a moje pieniądze są zablokowane? Ile sprzedawca ma czasu na zwrot pieniędzy w takiej sytuacji? Bo na przetworzenie zwrotu allegro ma 7 dni? Czyli tyle dni moje pieniadze są zablokowane, ponieważ ktoś wystawia towar którego nie posiada? 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
LEW433
#21 Demiurg#

Po anulowaniu zakupu sprzedajacy powinien wg Allegro zwrócić Ci środki w ciągu 2dni a wg prawa 14dni. Nie, sprzedajacy nie ma prawa narzucać Ci co masz kupić> może zaproponować, masz możliwość wystawienia mu komentarza.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@wlodek1308 wszyscy nawet Supersprzedawcy sa ludźmi , a ludzie mają to w naturze , że czasem się mylą , czasem zawiedzie systwm ,dostawca ... różnie bywa. W sklepie stacjonarnym też może się przytrafić , że produkt stoi na półce taki jaki sobie wymarzyłeś , ale PECH!!! ostatnia szuka i uszkodzona .

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@wlodek1308 Błąd jest przywilejem ludzi myślących, tylko głupcy nie mylą się nigdy.

oznacz moderatorów
wlodek1308
#7 Wielbiciel#

Wystawiając np. 100 sztuk towaru i brak na magazynie to również błąd?😏 

Kiedyś allegro bardziej dbało o dobro klienta, a jestem na allegro od 11 lat i niestety jestem zawiedziony takimi sytuacjami.  

Od 11 lat tylko 2 razy zdarzyła mi się taka sytuacja, ta o której pisze to 3. Poprzednie sytuacje sprzedający naprawdę starali się rozwiązać w dogodny sposób by obie strony nie ucierpiały. 

Temat uważam za zakończony. 

oznacz moderatorów