anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak towaru i kontaktu ze sprzedawcą

cinekZ85
#7 Wielbiciel#

22.07 zamówiłem towar i od razu dokonałem wpłaty. Po tygodniu nie otrzymania towaru wysłałem maila z zapytaniem co z wysyłką. Sprzedawca odpisał że towar wysłał. Niestety po kolejnych już dwóch tygodniach towaru nie ma i poza tym nie ma żadnego kontaktu ze sprzedawcą ani mailowo ani telefonicznie. Mało tego nie ma już aukcji ani sprzedawcy na allegro. A kasa przepadła. Co robić??

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Nie przepadła. Wypełnij wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

cinekZ85 dyskusja  najszybciej załatwi Twój problem 

oznacz moderatorów