Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam taki problem sprzedawca od którego kupowałam przedmiot nie wysłał go, ani nie zrobił zwrotu pieniędzy co mogę zrobić z taką sytuacją?
Najpierw otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa opisz w nim problem, następnego dnia pomoże Ci tam pracownik Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do finalizacji transakcji lub zwrotu wpłaty.
Spór na Allegro Lokalnie https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jeśli to nie przyniesie rozwiązania, po 14 dniach od zakupu wypełnij wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@Client:84428192 Odpowiedź: jeśli sprzedawca zmarł to już nie wyśle. Na początek możesz sprawdzić czy się loguje do allegro. Sprawdzisz na podstronie allegro z komentarzami tego Sprzedającego.