Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający zadzwonił i poinformował mnie, że nie ma jednej z rzeczy, którą kupiłam (kupiłam dwie). W związku z tym zrezygnowałam z całości zamówienia. Kupujący powiedział, że mam dokonać fikcyjnego zwrotu na allegro, bo to mu coś tam ułatwi. Jestem tym zdziwiona, gdyż nigdy do tej pory mi się taka sytuacja nie zdarzyła. Sprzedający w podobnej sytuacji braku towaru sami anulowali zamówienie i zwracali pieniądze. Czy ja mogę dokonać takiego fikcyjnego zwrotu, skoro towaru nie otrzymałam i nie mam co odesłać?
Na pewno chodzi o prowizję. Jeśli zrobisz zwrot, dostanie ją bez problemu. A tak może mieć kłopot.
@Sysunia_n Możesz zrezygnować z całości bez podania przyczyny.
Wejdź w Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Możesz też zrezygnować w powyższy sposób tylko z jednego przedmiotu, z tego, z którego naprawdę rezygnujesz, ale domagać się zwrotu wpłaty za całość, skoro sprzedawca drugiego przedmiotu nie ma.
Możesz też wysłać rezygnację mailem, poza Allegro.
Nie ma takich opcji jak fikcyjne zwroty.
Jedno mi nie gra, sprecyzuj:
"...Sprzedający zadzwonił i poinformował mnie, że nie ma jednej z rzeczy..."
"...Kupujący powiedział, że mam dokonać fikcyjnego zwrotu na allegro..."
To kupujesz, czy sprzedajesz?
Domyślam się, że błąd.
Oczywiście przejęzyczenie. Sprzedający powiedział, żebym dokonała fikcyjnego zwrotu i tu mi się zapaliła czerwona lampka. Jestem kupującym 🙂
Sysunia_n Lampka dobrze działa😀