Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od pewnego czasu mam problem z zwrotem gotówki od sprzedającego na moje konto. Od połowy sierpnia nie wiadomo dlaczego nie wpływają środki na moje konto, gdy dzwonię do sprzedawcy i allegro twierdzą że wszystko jest w porządku i powinnam mieć je na koncie jeśli nie mam mam kontaktować się z bankiem. Kontaktowalam się z bankiem l, złożyłam również reklamacje do nich i twierdzą że oni nie mają tych środków i każą się kontaktować z allegro. Mam zrobionych 5 zwrotów i od żadnego sprzedawcy nie wpłynęły mi pieniądze wie ktoś jaka jest tego przyczyną ??
@iga15896 sprawdź w zakładce Allegro Finanse na swoim koncie zakupowym🙂
@iga15896 Być może musisz ponownie zweryfikować rachunek w allegro finanse https://allegro.pl/myaccount/newpayments_payout.php
Ostatnio zarówno PayU jak i Przelewy24 jakby się wściekły z tymi ponownymi weryfikacjami.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Nie dzwoń do sprzedawcy i do Allegro, tylko napisz do Allegro przez formularz i poproś o potwierdzenie wpłaty na Twoje konto. Zwróć uwagę, aby było to potwierdzenie zawierające Twoje dane, Twój numer konta i datę. Z tym potwierdzeniem zgłoś się do banku. Ktoś tu kiedyś pisał, że Allegro dostarcza potwierdzenia nieczytelne dla banków i że jest z tym problem. Domagaj się potwierdzeń przelewów z pełnymi danymi.
Mam te potwierdzania od Allegro, przedstawiłam je w banku jednak nie przyniosło to żadnego skutku. Ponieważ bank twierdzi że to wina allegro, allegro twierdzi że to wina banku.... już nie wiem co robić ponieważ mam dokładnych pięć zwrotów A z żadnego nie mam pieniędzy
Na tych potwierdzeniach są wszystkie dane, czy to tylko ciąg nieczytelnych cyferek?