Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mail od sprzedającego to żaden dowód, takie sprawy załatwia się poprzez dyskusję, tam masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@PaWeLeK2909 jeżeli był email to poszukaj dobrze. Czasami pieniądze księgują się z data zakupu.
@PaWeLeK2909 potwierdzam, że sprzedający zwrócił tę kwotę 7 września i została poprawnie zaksięgowana na koncie przypisanym do BLIKa. Sprawdź to proszę i daj znać, jeśli wciąż jej nie znajdziesz, wówczas poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego częściowego zwrotu.
Sprawdzałem 30 dni wstecz same uznania i nie mam tych 20zł
@PaWeLeK2909 okej, dziękuję za wiadomość, poprosiłam o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu. Otrzymasz je w wiadomości e-mail.
proszę.
@PaWeLeK2909 przesłaliśmy do Ciebie potwierdzenie tego zwrotu w wiadomości e-mail, w sprawie nr 26476374.