Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam, gdzie mogę zgłosić się z rozpatrzeniem mojej sytuacji? mianowicie kupiłem produkt od sprzedającego, zapłaciłem przez bank, pieniądze z zostały pobrane, mam potwierdzenie banku, a zakup został anulowany z powodu nie wpłacenia przeze mnie pieniędzy. sam sprzedający mówi że dostał informacje o sprzedaży produktu ale kasa nie wpłynęła mu. w zakładce zakupów na allegrolokalnie, przy zakupie ów produktu mam tylko możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą. nie wiedziałem gdzie się zwrócić z zapytaniem, dlatego pytam tu na forum. pozdrawiam
@kalol4o7 Nieudana płatność samoczynnie wróci na konto w ciągu kilku dni.
Jeśli tak się nie stanie to napisz przez formularz kontaktowy, opisz sytuację, załącz potwierdzenie przelewu i poproś o sprawdzenie.
@komis-bell nie chce krakać, ale to może mieć związek ze zmianą operatora płatności
stało się tak jak napisałeś, po kilku dniach płatność wróciła na konto, pozdrawiam