anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak wpłaty

kalol4o7
#7 Wielbiciel#

witam,  gdzie mogę zgłosić się z rozpatrzeniem mojej sytuacji? mianowicie kupiłem produkt od sprzedającego, zapłaciłem przez bank, pieniądze z zostały pobrane, mam potwierdzenie banku, a zakup został anulowany z powodu nie wpłacenia przeze mnie pieniędzy.  sam sprzedający mówi że dostał informacje o sprzedaży produktu ale kasa nie wpłynęła mu. w zakładce zakupów na allegrolokalnie, przy zakupie ów produktu mam tylko możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą. nie wiedziałem gdzie się zwrócić z zapytaniem, dlatego pytam tu na forum. pozdrawiam 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

komis-bell
#21 Demiurg#

@kalol4o7 Nieudana płatność samoczynnie wróci na konto w ciągu kilku dni.
Jeśli tak się nie stanie to napisz przez formularz kontaktowy, opisz sytuację, załącz potwierdzenie przelewu i poproś o sprawdzenie.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@komis-bell  nie chce krakać, ale to może mieć związek ze zmianą operatora płatności

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/kupujący-o-allegro-lokalnie/kiedy-będą-paczki-dostarczone-moje/m-p...

oznacz moderatorów

kalol4o7
#7 Wielbiciel#

stało się tak jak napisałeś, po kilku dniach płatność wróciła na konto, pozdrawiam 

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @kalol4o7. Proszę, podeślij nam potwierdzenie wpłaty przez formularz. Sprawdzimy co mogło pójść nie tak.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów