Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, którego sprzedający dokonał ponad miesiąc temu. Sprzedający podał numer zwrotu, ale nie wiem, gdzie się z tym zwrócić, poza tym GADANIEM nie znajduję żadnego centrum serwisowego. Proszę o pomoc.
Dziękuję za próbę pomocy, zaglądałam tam wcześniej, brak "Zwrotów płatności".
@miasiakasia Zajrzyj tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Dziękuję za próbę pomocy, otwarcie dyskusji chyba nie będzie pomocne, bo ze sprzedawcą normalnie i kulturalnie dyskutuję w mailach. Mam od niego numer zwrotu, więc teoretycznie kwota powinna być od półtora miesiąca być na moim koncie, jak w przypadku innych zwrotów, ale wpłaty brak, więc potrzebuję się z wrócić zgodnie ze zdaniem sprzedającego do ALLEGRO nie do niego. Dlatego szukam serwisu Allegro,do którego mogłabym zgłosić ten brak.
W sumie, jednak może to rozwiązanie, zaczęłam chat z allegro (początkowo myślałam, że otworzy się rozmowa ze sprzedającym)
A to nie ma za co 😛