Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Borykam się z pewnym problem , ponieważ dnia 19 lutego zakupiłem dysk twardy ssd przez opcje kup teraz i płatność z góry.
Następnego dnia od zapłaty za towar chciałem dopytać się sprzedającego poprzez allegro lokalnie , czy mógłby mi podać ewentualnie nr przewozu do śledzenia wysyłki jednak nie uzyskałem takiej odpowiedzi.
Później napisałem SMS jednak odzew z jego strony był taki sam , czyli zerowy .
Następnego dnia próbowałem dzwonić jednak nikt nie odbierał telefonu , więc zapytałem znowu na allegro lokalnie , kiedy mógłbym spodziewać się ewentualnej wysyłki towaru jednak jak wcześniej zostałem bez odpowiedzi.
Próbowałem znowu skontaktować się ze sprzedającym drogą SMS i zadzwoniłem parę razy jednak nieskutecznie.
Nie pozostało mi jednak nic innego jak założenie sporu transakcji , więc zrobiłem to.
Sprzedający z początku wcale się nie odzywał.
Ja za to codziennie przedstawiałem screeny z informacją ,że próbuje ze sprzedającym się skontaktować jednak nie jest to możliwe , bo nie reaguje na żadne możliwości przekazu.
Jedyną różnicą było ,że później , gdy dzwoniłem do sprzedającego była tylko i wyłącznie linia zajęta i tak cały czas ,więc stawiam,że po prostu mój numer został zablokowany przez sprzedającego.
Mijały dni i mogłem wreszcie poprosić o pomoc samo allegro.
Z początku allegro dało sprzedającemu czas na odpowiedź jednak nie zareagował.
Poprosiłem Państwa z allegro następnego dnia o pomoc i poprosili sprzedającego o zwrot pieniążków jeżeli towar nie został jeszcze wysłany i możliwość nałożenia blokady na konto jeżeli dalej sprzedający będzie unikał odpowiedzi.
Po dłuższej chwili sprzedający się odezwał ,że nie dostał żadnej wpłaty i prawdopodobnie zostałem oszukany , ale sam system allegro zakończył płatność i wcześniej wysłałem potwierdzenie wpłaty przez bank , więc to niemożliwe, żeby sprzedający nie otrzymał pieniędzy.
Państwo z allegro dali informacje sprzedającemu, że jego saldo znajduje się na koncie i nie zostało jeszcze wypłacone i poinformowali sprzedającego, o tym jakby mógł zaksięgować pieniądze jednak ja zapytałem, że skoro sprzedający pisał wcześniej ,że nie posiada towaru i został sprzedany już na **piiip** i nie miałby nawet jak mi wysłać tego towaru , czy nie mogę poprosić o bezpośredni zwrot pięniążków na moje saldo allegro jeżeli tak , czy siak nie zostały wypłacone jednak Państwo z allegro poinformowali mnie ,że musza dostać zgodę sprzedającego ,żeby mogli mi zwrócić pieniądze na saldo, co jest dla mnie trochę nie zrozumiałem ,żeby dostać jeszcze zgodę sprzedającego do tego , żebym takowy zwrot mógł dostać , bo sam wcześniej przyznał, że zostałem oszukany i towaru po prostu nie ma.
I teraz moje pytanie , co jeżeli sprzedający zaksięguje sobie pieniądze i nie zwróci mi ich ? Będę musiał się o nie dalej ubiegać ? Zamiast po prostu zrobić teraz zwrot na konto jeżeli nie zostały one jeszcze wypłacone przez sprzedającego.
Dziękuje za wszelką pomoc Adam.
DevilTM po zakończonej dyskusji pracownik poinformuje Cię o możliwości wystąpienia o rekomensatę z POK
Bardzo dziękuje za rade.
@DevilTM Poproś w Dyskusji o pomoc Allegro, sprzedawca ma Ci wysłać towar lub niezwłocznie zwrócić wpłatę. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy - nie pozwól się zwodzić. Nie otrzymasz towaru i zwrotu wpłaty mimo pomocy pracownika Allegro, po 14 dniach od zakupu wystąp o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących. To postawi na baczność i sprzedającego i Allegro. Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni i pieniądze niemal na pewno otrzymasz; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Wcześniej zakończ Dyskusję jako nierozwiązaną.
Dzięki wielkie za sprostowanie niektórych spraw ,chyba zostaje mi tylko przeczekanie tego czasu mimo, że sprzedający ewidentnie gra na zwłokę. Myślałem jednak ,że zwrot będzie natychmiastowy po takiej odpowiedzi , dodatkowo,że pieniądze są cały czas niezaksięgowane i znajdują się na saldzie allegro , ale zostaje raczej przeczekać to wszystko.
Witam. A ja trochę z innym pytaniem bo mam podobny przypadek, że sprzedający zwleka z wysyłką i zwodzi, że nie ma czasu. Otóż czy takie konto ponosi jakieś konsekwencje np zostaje zablokowane?
@madziara2205 Cześć. Czy termin wysyłki minął? Prowadzisz dyskusję ze sprzedającym?
Dziś jest tydzień od zakończenia aukcji. Wczoraj sprzedający napisał do mnie wiadomość, że przez parę dni był chory ( co jest raczej nieprawdą bo dwa dni wcześniej kiedy do niego napisałam twierdził, że pracuje i nie ma czasu na wysyłkę nic nie wspomniał że jest chory 🤷 ). Podobno dzisiaj ma wysłać przedmiot... zobaczymy. Nie otworzyłam jeszcze na allegro dyskusji w tej sprawie próbuje być cierpliwa i się dogadać,ale jeżeli dziś tego nie wyśle pomimo zapewnień i znów będę słyszała kolejne wymówki to podziękuję i otwieram spór.
Rozumiem, że coś może wypaść. Rozumiem, że można zapomnieć.Rozumiem, że choroba,ale zasłaniać się brakiem czasu gdzie doba ma 24h. Jak się chce coś sprzedać i wystawia się dany przedmiot to trzeba znaleźć czas na jego wysłanie. Jak się nie ma czasu i się nie chce to się nie wystawia.
@DevilTM Tak tylko w kwestii technikaliów - dysk albo jest twardy (HDD), albo SSD.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄