anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zaksięgowania wpłaty

Wiktorianbbby
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Zakupiłem dziś plecak Vans, niestety sprzedający napisał mi,że przelew do niego nie doszedł,natomiast na koncie pieniądze te zostały ściągnięte. Proszę baaaardzo o rozwiązanie.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający wprowadza cię w błąd. Chyba że to był przelew na poczcie !!!!

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Wiktorianbbby Sprawdź status swojej wpłaty w zakładce Kupione - kliknij Szczegóły. Jeśli jest zakończona, sprzedawca wpłatę otrzymał, jeśli anulowana, wpłata wrócić do Ciebie w ciągu 2-3 dni. W takiej sytuacji kliknij Ponów płatność. Jeśli Rozpoczęta i był to przelew tradycyjny - poczekaj, tego rodzaju wpłaty dochodzą w nieco dłuższym czasie.

oznacz moderatorów