Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich
W ostatnim czasie spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja. Nie wchodząc w szczegóły zostałem oszukany na niewielką kwotę nie przekraczającą 100zl. Próbując wypełnić wniosek w Programie Ochrony Kupujących nie wyświetla mi owego zamówienia, ani po nazwie, ani po nazwie klienta. Szukam rozwiązania owego problemu, czy ktoś się spotkał z czymś takim? Jest jakiś sposób, dzięki któremu mogę skontaktować się bezpośrednio z supportem Allegro? Pozdrawiam
A masz w historii zakupów?Jak masz tzn że albo za wcześnie, albo zapytaj o historię tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
Tak w historii widnieje jednak nie ma nic do wyboru we wniosku POK ;///
Minęło 14 dni od zakupu? Jeśli nie, musisz poczekać.
Tak, zakup z 19 października
@Client:39325318 To było Allegro, czy Allegro Lokalnie? Płaciłeś przez PayU, czy zwykłym przelewem?
Najlepiej zapytaj na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158 jak wypełnić wniosek. Jeśli czat niedostępny, odczekaj chwilę.
@Client:39325318 Możesz tu wpisać nr oferty w wniosku:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
WE wniosku.
Poza tym to nie jest wniosek, to formularz kontaktowy.