anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zamówienia w POK

Client:39325318
#7 Wielbiciel#

Witam wszystkich

W ostatnim czasie spotkała mnie nieprzyjemna sytuacja. Nie wchodząc w szczegóły zostałem oszukany na niewielką kwotę nie przekraczającą 100zl. Próbując wypełnić wniosek w Programie Ochrony Kupujących nie wyświetla mi owego zamówienia, ani po nazwie, ani po nazwie klienta. Szukam rozwiązania owego problemu, czy ktoś się spotkał z czymś takim? Jest jakiś sposób, dzięki któremu mogę skontaktować się bezpośrednio z supportem Allegro? Pozdrawiam

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

LEW433
#21 Demiurg#

A masz w historii zakupów?Jak masz tzn że albo za wcześnie, albo zapytaj o historię tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc

oznacz moderatorów

Client:39325318
#7 Wielbiciel#

Tak w historii widnieje jednak nie ma nic do wyboru we wniosku POK ;///

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Minęło 14 dni od zakupu? Jeśli nie, musisz poczekać.

oznacz moderatorów

Client:39325318
#7 Wielbiciel#

Tak, zakup z 19 października

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:39325318 To było Allegro, czy Allegro Lokalnie? Płaciłeś przez PayU, czy zwykłym przelewem?

Najlepiej zapytaj na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158 jak wypełnić wniosek. Jeśli czat niedostępny, odczekaj chwilę.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

WE wniosku.

Poza tym to nie jest wniosek, to formularz kontaktowy.

oznacz moderatorów