Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
od jakiegoś czasu w aplikacji mobilnej kiedy chcę wyszukać części do samochodu do konkretnego modelu, nie ma możliwości wybrać zapisanego/ostatnio wyszukiwanego modelu, tylko trzeba za każdym razem przeklikiwać wszystko ręcznie, a na dodatek marki pojazdów nie są poukładane alfabetycznie. Czy to jest zamierzone, czy to jakiś błąd aplikacji? W przeglądarce ta funkcja działa.
Kolejną sprawą jest to, że odkąd oferty zostały zgrupowane to graniczy z cudem znaleźć przedmiot, który nas interesuje. Są one grupowane chyba po zdjęciach, a nie specyfikacji produktu, wystarczy zajrzeć w dział węże pneumatyczne. Wpisuje w wyszukiwarce konkretny rozmiar i długość, a już na stronie produktów wyskakują węże o losowych długościach i średnicach, a jak już wejdę na stronę podobnych ofert, tam również przedstawione są węże o różnych wymiarach, a na dodatek, pomimo że mam ustawione filtry na konkretne marki, to tutaj już pokazane są dosłownie wszystkie firmy od sasa do lasa.
Ostatnim problemem jest to, że jak na stronie z wynikami wyszukiwania produktów mam ustawione sortowanie, to po przejściu na stronę z konkretnymi ofertami sortowanie zmienia się na domyślne, czyli największa trafność, jednakże z trafnością nie ma to nic wspólnego i za każdym razem trzeba zmieniać to sortowanie ręcznie.
Te problemy występują zarówno w aplikacji, jak i w przeglądarce. Czy jest jakiś sposób na zapisanie domyślnego sortowania na koncie, żeby nie trzeba bylo za każdym razem tego przestawiać, bo teraz zakupy na allegro to istny koszmar? 😞
Pozdrawiam