anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu środków od sprzedającego za pośrednictwem PayU

t3di88
#1 Nowicjusz#

Witam,

28.11.2024 kupiłem produkt, w rozmowie telefonicznej 29.11.2024r. okazało się, że produkt jest uszkodzony a Sprzedający nie ma go więcej w magazynie. Sprzedający poinformował mnie, że natychmiast dokonuje zwrotu środków. Jednak nie otrzymałem na e-mail żadnej informacji, że nastąpił zwrot środków.

W szczegółach zakupu pojawiła się informacja: "Zwrot pieniędzy opóźniony. Operator PayU może oczekiwać działania z Twojej strony, rekomendujemy sprawdzić skrzynkę email." Jednak na poczcie nie mam żadnej wiadomości ani od Allegro, ani od PayU. 

Gdzie mogę sprawdzić jak wygląda, status tego zwrotu środków?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@t3di88 w systemie widzę, że zwrot zaksięgował się poprawnie. Była to płatność ratalna, sprawdź proszę czy w wiadomości e-mail nie masz wiadomości od banku, z którym podpisałeś umowę ratalną. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

t3di88
#1 Nowicjusz#

To nie była płatność ratalna. Zapłaciłem całą kwotę. Dziś dostałem wiadomość od Allegro, że został zlecony zwrot środków przez Sprzedającego

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@t3di88 przepraszam, rzeczywiście to nie była płatność ratalna. W systemie widzę, że zwrot zaksięgował się poprawnie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów