Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
28.11.2024 kupiłem produkt, w rozmowie telefonicznej 29.11.2024r. okazało się, że produkt jest uszkodzony a Sprzedający nie ma go więcej w magazynie. Sprzedający poinformował mnie, że natychmiast dokonuje zwrotu środków. Jednak nie otrzymałem na e-mail żadnej informacji, że nastąpił zwrot środków.
W szczegółach zakupu pojawiła się informacja: "Zwrot pieniędzy opóźniony. Operator PayU może oczekiwać działania z Twojej strony, rekomendujemy sprawdzić skrzynkę email." Jednak na poczcie nie mam żadnej wiadomości ani od Allegro, ani od PayU.
Gdzie mogę sprawdzić jak wygląda, status tego zwrotu środków?
@t3di88 w systemie widzę, że zwrot zaksięgował się poprawnie. Była to płatność ratalna, sprawdź proszę czy w wiadomości e-mail nie masz wiadomości od banku, z którym podpisałeś umowę ratalną.
To nie była płatność ratalna. Zapłaciłem całą kwotę. Dziś dostałem wiadomość od Allegro, że został zlecony zwrot środków przez Sprzedającego
@t3di88 przepraszam, rzeczywiście to nie była płatność ratalna. W systemie widzę, że zwrot zaksięgował się poprawnie.