Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odstąpiłem od umowy zaraz po otrzymaniu towaru. Produkt różni się od przedstawionego na zdjęciach w aukcji oraz otrzymałem produkt uszkodzony (częsta praktyka sprzedajacego). Dokonałem zwrotu sprzedający odebrał przesyłkę i zwleka ze zwrotem środków. w dyskusji tylko stwierdza ze przyspieszy zwrot itd. Bez konkretów. Minął ustawowy termin kontakt utrudniony. Czytając opinie o sprzedającym ma kilka kont i to jest jego typowe zachowanie w przypadku zwrotów. Jak przyspieszyć zwrot i odzyskać pieniądze?
W Dyskusji wezwij na pomoc pracownika Allegro - jest tam taka opcja.
Po tej interwencji sprzedający dalej przeprasza itd. Gra na zwłokę ze niby coś robi więc nie działa a pytanie o konkretny termin zwrotu cisza
Wypełnij i wyślij wniosek do Programu Ochrony Kupujących - to postawi na baczność sprzedawcę.
@bartek23-21 POK to zdecydowanie dobry kierunek, dzięki @xyz96 🙂