Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Proszę o pomoc. Urwał się kontakt z Allegro Protect. Pomimo upłynięcia długiego czasu od reklamacji (ponad dwa tyg od otrzymania zwróconego sprzętu przez sprzedającego) - nie mam ani zwrotu środków, ani nawet odpowiedzi na jakim etapie jest moja sprawa.
@monikawojnar Twój wniosek do Allegro Protect wciąż jest rozpatrywany, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Na pewno otrzymasz od nas decyzję dotyczącą tej rekompensaty, ale na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania.
Z całym szacunkiem, ale czekam już 5. dzień, więc informacja że "na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejnisci ich napływania" nie jest zgodna ze stanem faktycznym. Pisałam także zgłoszenie z innego konta i otrzymałam odpowiedź tego samego dnia. Tak więc wygląda to na unikanie kontaktu. Prosze zatem o informację, kiedy mój wniosek będzie rozpatrzony. I proszę również w naszych kontaktach o formę grzecznościowa.
@monikawojnar bardzo mi przykro, ale nie mogę odnieść się do sytuacji dotyczących innych kont i rozumiem, że chciałabyś otrzymać odpowiedź natychmiast, ale zgodnie z regulaminem Allegro Protect na rozpatrzenie wniosku mamy 30 dni roboczych. Z uwagi na to, że ten czas jeszcze nie upłynął, bardzo proszę jeszcze o cierpliwość.
Chyba się nie rozumiemy. Nie chodzi o Pani odnoszenie się do innych kont, tylko o podawanie nieprawdy, jakoby odpowiedzi były udzielane zgodnie z kolejnością napływania pytań. Jeśli to ma jakieś znaczenie - mogę oczywiście załączyć dowód z rzeczonej korespondencji, ale przypuszczam, że Pani wie, o co mi chodzi.
Nie jest również prawdą, że chciałabym otrzymać odpowiedź natychmiast. Nigdzie tego nie napisałam. Chodziło tylko o informację, na jakim etapie jest sprawa i kiedy będę miała udzieloną odpowiedź.
Ponadto powołując się na regulamin, wygląda, że umknął Pani fakt, iż jestem w programie Allegro Smart, a to oznacza że powinnam otrzymać decyzję w ciągu 48 godzin. A mija już piąty dzień.
Zatem ponownie proszę o informację, kiedy otrzymam decyzję oraz o wyjaśnienia obecnej sytuacji.
Ponadto jeszcze raz proszę o formę grzecznościowa. Nie życzę sobie, aby Pani zwracała się do mnie "per ty". To niekulturalne, szczególnie, że ja zwracam się do Pani grzecznościowo.
@monikawojnar tu na Gadane wszscy sobie Tykamy , osobiście nie widzę w tym problemu choć mam już 6-ty krzyżyk na karku .
Dzień dobry. Rozumiem, że to Pani /Panu odpowiada. Mnie - nie. A jak sądzę jest to tylko zwyczaj, a nie obowiązek. A skoro grzecznie proszę o formę grzecznościowa, to uważam, że ignorowanie tego jest niekulturalne.
@_HolaOla_ ,,nosił wilk razy kilka .....,, to do Was piję drogie allegro 😁